سلامت نیوز: مدیر عامل شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به اینکه هوای تهران در شرایط سالم قرار دارد گفت: بارندگی روز گذشته در کاهش آلودگی هوا تاثیر گذاشته است.

یوسف رشیدی در گفتگو با مهر گفت: متوسط ذرات معلق کمتر از 2.5 میکرون کمتر از صد است و در حال حاضر روی 97 تا 99 قرار دارد اگرچه یکسری از ایستگاهها میانگین بالاتر از صد دارند.

وی تاکید کرد: میانگین غلظت تمام آلاینده‌ها غیر از ایستگاههای شهرداری منطقه 4 آزادی، استانداری، پارک سلامت، دانشگاه شهید بهشتی و شهرداری منطقه 15، پونک سایر ایستگاه‌ها در حد مجاز و شاخص کیفیت هوا هم‌اکنون در شرایط سالم است.

همچنین گزارش هواشناسی حاکی از آسمانی نیمه ابری در بعضی ساعات ابری همراه با بارش باران و وزش باد و در ارتفاعات همراه با بارش برف است و به این ترتیب انتظار می‌رود شاخص کیفیت تا ساعات ظهر در شرایط سالم باقی بماند.

بر اساس این گزارش میزان مونوکسید کربن در مقایسه با روز گذشته کاهش یافته و در شرایط بسیار مطلوب است. همچنین ذرات معلق کمتر از 10 میکرون نیز در مقایسه با دیروز کاهش داشته و در شرایط مطلوب قرار دارد. ذرات معلق کمتر از 2،5 میکرون نیز نسبت به دیروز کاهش داشته و در شرایط مطلوب قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha