سه‌شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴

دعوای عجیب ۲ کارگر در هتلی در مرکز تهران پایان خوشی نداشت. یکی از آنها پس از دعوا تاکسی کرایه کرد تا به خانه‌اش برود اما در بین راه حالش بد شد و پس از یک هفته به کام مرگ رفت.

اسرار درگیری مرگبار در دست‌نوشته قربانی

سلامت نیوز: دعوای عجیب ۲ کارگر در هتلی در مرکز تهران پایان خوشی نداشت. یکی از آنها پس از دعوا تاکسی کرایه کرد تا به خانه‌اش برود اما در بین راه حالش بد شد و پس از یک هفته به کام مرگ رفت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری، اول مهرماه امسال گزارش مرگ اسرار آمیز مردی 37ساله به قاضی محسن مدیرروستا، كشیك جنایی پایتخت اعلام شد . این مرد به‌دلیل حمله قلبی جانش را ازدست داده بود. او از روز 24شهریورماه در بیمارستان بستری بود و پس از انتقال به بیمارستان با دستخط خودش نوشته بود كه با همكارش درگیر شده است. در چنین شرایطی قاضی محسن مدیر روستا دستور انتقال جسد مرد جوان به پزشكی قانونی و تحقیق در این خصوص را صادر كرد.

بررسی‌ها حكایت از این داشت كه قربانی رزروشن هتلی در مركز پایتخت بوده است. او شب حادثه از محل كارش خارج شده و سوار بر یك تاكسی در حال رفتن به خانه‌اش بود كه در بین راه حالش بد و توسط راننده به بیمارستان منتقل شده بود. مرد جوان لحظاتی پس از انتقال به بیمارستان به كما رفت و در قسمت آی‌سی‌یو بستری شد. پزشكان می‌گفتند وی چند وقت پیش عمل قلب باز انجام داده است. از سوی دیگر كارآگاهان با توجه به‌دست نوشته وی كه می‌گفت با همكارش درگیر شده، راهی محل كار وی (هتلی در مركز تهران) شدند.

كارآگاهان با توجه به‌وجود دوربین‌های مداربسته در آنجا به بازبینی تصاویر هتل پرداختند كه پی بردند شب حادثه متوفی با همكارش درگیر و دست به یقه شده است. پس از آن قربانی یك تاكسی كرایه كرده تا به سمت خانه‌اش برود اما در بین راه ناگهان حالش بد شده است. با به‌دست آمدن تصاویردوربین مداربسته هتل، قاضی جنایی دستور بازداشت همكار متوفی را صادر كرد تا مشخص شود ماجرا از چه قرار است.

مرد46ساله كه او هم كارمند هتل است در تحقیقات گفت: روز حادثه با همكارم صحبت می‌كردیم كه تعدادی توریست وارد هتل شدند. گویا یكی از آنها وضع مالی خوبی داشت كه همكارم به من گفت برو از جوان توریست خواستگاری كن و از او بخواه تا دخترت را عقد كند و دامادت شود. به او تذكر دادم كه از این شوخی‌ها با من نكند. اما او دست‌بردار نبود و ادامه داد كه اگر دخترت با او ازدواج كند زندگیت از این‌رو به آن رو می‌شود و به آرزویت یعنی پولدار شدن می‌رسی. اینها را كه گفت از كوره در رفتم و با هم درگیر و دست به یقه شدیم. همكاران دیگرمان میانجیگری كردند و دعوا را خاتمه دادند.

وی ادامه داد: ساعت حدودا 8شب بود كه متوفی از رستوران هتل غذا گرفت و ماشین كرایه كرد تا به خانه‌اش برود. حتی از من عذرخواهی كرد و با هم آشتی كردیم. او رفت و گویا در راه خانه و داخل ماشین حالش خراب شده بود. من از مرگ او بسیار متاثر شدم و به هیچ عنوان خودم را مقصر نمی‌دانم چرا كه بگو مگوی ما خیلی جدی نبود و خاتمه یافت.

پس از گفته‌های این مرد، قاضی جنایی فیلم درگیری را به پزشكی قانونی فرستاد تا مشخص شود كه این درگیری، در مرگ متوفی نقش داشته یا نه و اگر داشته چند درصد باعث مرگ وی شده است. چنانچه پزشكی قانونی تأیید كند كه این درگیری در مرگ متوفی نقش داشته، همكار وی در برابر اتهام قتل شبه عمد قرار می‌گیرد و طبق درصدی كه تعیین می‌شود باید دیه بپردازد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha