عملیات اجرایی احداث نخستین بیمارستان ویژه بانوان با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی، در شیراز آغاز شد.

به گزارش سلامت نیوز حمید خدیوی مدیر بیمارستان حضرت زینب(س) در این خصوص گفت: این بیمارستان یكی از مصوبات سفر سوم هیات دولت به استان فارس بوده است و در قالب توسعه بیمارستان حضرت زینب(س) شیراز اجرایی می‌شود.

وی اظهار داشت: با تصویب اعتبار مورد نیاز برای احداث این پروژه توسط مجلس، عملیات اجرایی آن شد.

خدیوی گفت: در این بیمارستان تمامی تخصص‌ها شامل گوش، چشم، ارتوپدی، زنان و زایمان و آنچه مورد نیاز بانوان است فعال می‌شود.

وی با تصریح اینكه تمام كارمندان این بیمارستان در بخش‌های مختلف اعم از پزشك، پرستار، كادر كمكی، منشی‌ها و ... را بانوان تشكیل می‌دهند، اضافه كرد: ایجاد چنین بیمارستانی یكی از ضرورت‌های جامعه محسوب می‌شود.

به‌گزارش ایسنا از شیراز در سفر دو روزه وزیر بهداشت به فارس، بخش بالینی دانشگاه بین‌الملل پزشكی جزیره كیش در محل بیمارستان شهید مطهری مرودشت افتتاح ‌شد.

رئیس شبكه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت در گفت و گو با خبرنگارایسنا در شیراز، گفت: در این سفر عملیات اجرایی احداث ساختمان جدید شبكه بهداشت و درمان شهرستان مرودشت نیز آغاز شد.

دكتر علی روستاپور افزود: این ساختمان در ضلع شرقی بیمارستان شهید مطهری در زمینی به مساحت 5 هزار متر و زیر بنای 2 هزار متر ساخته می‌شود.

روستاپور اعتبار پیش‌بینی شده برای این اقدام را حدود 800 میلیون تومان اعلام و اضافه كرد: درحال حاضر مركز بهداشت و شبكه در محل‌های جداگانه‌ای قرار گرفته و همین امر زمینه سردرگمی مردم و مراجعه‌كنندگان را فراهم كرده است.

وی همچنین از راه‌اندازی پایگاه اورژانس در بخش درودزن در آینده‌ای نزدیك خبر داد و گفت‌: 31 خانه بهداشت در شبكه بهداشت و درمان مرودشت مراحل ساخت را پشت سر می‌گذارند و امیوار هستیم كه این خانه‌های بهداشت پایان امسال آماده بهره‌برداری باشد.

براساس این گزارش با حضور وزیر بهداشت، سه بخش جدید در بیمارستان امیرالمومنین علی(ع) شهرستان گراش افتتاح و بهره‌برداری از آن آغاز شد.

به گزارش ایسنا از شیراز، دكتر مرضیه وحید‌دستجردی صبح چهارشنبه در راس هیاتی متشكل از معاونان وزیر و مدیران كل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی وارد شیراز شد و ضمن سركشی به اغلب شهرستان‌های استان فارس، پروژه‌های متعددی را در بخش بهداشت و درمان در شهرستان‌های زرین‌دشت، آباده، مرودشت، شیراز و ... افتتاح كرد یا كلنگ آغاز عملیات اجرایی آن را برزمین زد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha