مدیر توسعه سازمان و سرمایه انسانی دانشگاه علوم پزشکی تهران از استخدام 2 هزار نفر كادر پرستاری جدید تا پایان سال جاری در دانشگاه علوم پزشکی تهران خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشكی تهران، علیرضا نمازی در پایان اولین كارگاه مبانی علمی و مدیریت برنامه ریزی منابع در سازمان در مشهد، افزود: خوشبختانه با رایزنی های انجام شده در خصوص تامین نیروی انسانی مورد نیاز، طبق موافقت ریاست جمهوری و پیگیری های به عمل آمده از سوی وزارت بهداشت مجوز استخدام 23هزار كادر پرستاری در حوزه وزارت بهداشت كسب شد که از این تعداد، 2 هزار مجوز استخدام كادر پرستاری به دانشگاه علوم پزشکی تهران اختصاص داده شده است.

 

وی تأکید کرد: تا پایان بهمن فرآیند جذب نیرو انجام و با جذب این نیروها مطابق با سیستم فعالیت مشاغل شیفتی بخشی از كمبود نیروی انسانی در دانشگاه علوم پزشکی تهران برطرف می شود.

نمازی خاطر نشان كرد: مدیریت دانشگاه علوم پزشکی تهران بنا دارد تا برنامه های مربوطه را پیگیری و اجرا کند و با شناسایی افراد واجد شرایط، سهمیه های مرتبط با واحدها را در جلسه شورای مدیران به آنان اعلام کند.

مدیر توسعه سازمان و سرمایه انسانی دانشگاه علوم پزشکی تهران ابراز امیدواری كرد، با برنامه ریزی دقیق و همكاری بخش های ذیربط به رفع مشكلات مربوط به كمبود نیروی انسانی و موفقیت در اجرای قانون كاهش ساعت كاری و بهره وری بیشتر در سیستم بهداشتی درمانی این دانشگاه منجر شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha