مدیرعامل بیمارستان میلاد گفت: 21 تن از حادثه دیدگان زلزله کرمانشاه در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی میلاد تهران بستری شدند.

21 حادثه دیده زلزله کرمانشاه در بیمارستان میلاد بستری شدند

سلامت نیوز:: مدیرعامل بیمارستان میلاد گفت: 21 تن از حادثه دیدگان زلزله کرمانشاه در بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی میلاد تهران بستری شدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، محمود فیاض روز سه شنبه به همراه جمعی از مسئولان این بیمارستان در جریان عیادت از آسیب دیدگان زلزله غرب کشور افزود: در پی وقوع حادثه مصیبت بار زمین لرزه غرب کشور و با توجه به تاکیدهای رهبر معظم انقلاب و ریاست جمهوری بر یاری رسانی به آسیب دیدگان، بیمارستان میلاد پذیرای این شمار مصدوم است و با توان تمام در خدمت این آسیب دیدگان از زلزله است.

**اسامی 21 نفر مصدوم بستری شده در بیمارستان میلاد:
علی سیاه کمری
قهرمان الماسی
منوچهر عظیمی زاده
کیقباد مرادی
نامدار جوان سیری
محمد آقا نیا
خدامراد پیری
سودابه اسماعیلی
لیلا بوچانی
تارا سیفوری
مرضیه الیاسی
فاطمه کرم زاده
مبینا کرم پور
نسرین مرادیان
عشرت فرامرزی
تحفه اعظمی
نرگس مرادی
شهین پیر مرادی
نیمتاج خلیفه
فانوس مراد بیگی
پروین میرزایی
 یکشنبه شب گذشته در فاصله ساعت 21 تا 22 مناطق مرزی غرب کشور دو بار لرزید که زلزله دوم به بزرگی 7.3 ریشتر بود؛ در اثر این زمین لرزه مسیر ارتباطی سرپل ذهاب مسدود و خسارات زیادی به این مناطق بویژه روستاهای قصرشیرین، ازگله، تازه آباد، ثلاث باباجانی و سرپل ذهاب وارد شد که در این میان تعدادی از هموطنان کشته شده اند.


همچنین در همین زمان زلزله ای در منطقه کردستان عراق هم روی داد و حتی این زلزله بیشتر مناطق کشور ایران و کشورهای همجوار را هم لرزاند.
براساس آمارها، تاکنون 423 نفر از هموطنان در استان کرمانشاه به ویژه در مناطق سرپل ذهاب و ثلاث باباجانی جان خود را از دست دادند و براساس آمار وزارت بهداشت نیز تاکنون هفت هزار و 460 نفر مصدوم شده اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha