زمان بازگشایی مدارس مناطق زلزله زده غرب استان کرمانشاه هنوز مشخص نیست و این امر نیاز به بررسی بیشتری دارد.

زمان بازگشایی مدارس مناطق زلزله زده هنوز مشخص نیست/ 23 نفر دانش آموز و فرهنگی فوت شدند

سلامت نیوز:زمان بازگشایی مدارس مناطق زلزله زده غرب استان کرمانشاه هنوز مشخص نیست و این امر نیاز به بررسی بیشتری دارد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،رییس اداره روابط عمومی آموزش پرورش استان کرمانشاه در رابطه با بازگشایی مدارس مناطق زلزله زده گفت: با توجه به اینکه هنوز میزان تخریب بخش‌های غربی استان از جمله شهرستان سرپل ذهاب، قصر شیرین و ثلاث باباجانی هنوز به صورت کامل مشخص نیست بنابراین زمان بازگشایی مدارس نیز قابل پیش بینی نخواهد بود.

حسین پارساپور خاطرنشان کرد: موضوع بازگشایی مدارس در حال پیگیری است و ان شاء الله روز شنبه اعلام خواهیم کرد. ما در نظر داریم دانش آموزان را به مدارسی که استحکام بیشتری دارند منتقل کنیم تا از تحصیل عقب نمانند و فرایند تعلیم و تربیت ادامه یابد و خوشبختانه مشکل کمبود معلم نیز نداریم.

وی با بیان اینکه 23 نفر دانش آموز و فرهنگی فوت شدند اعلام کرد: متاسفانه 21 دانش آموز و 2 فرهنگی فوت شدند که از منطقه گهواره 2 نفر، از روستاهای دالاهو 5 نفر، سر پل ذهاب 13 نفر و ثلاث باباجانی 1 نفر دانش آموز و 2 فرهنگی از سرپل ذهاب بودند. هم چنین 1100 مصدوم در حوزه دانش آموزی و فرهنگی داشتیم که حال تمام مصدومین خوب است و مرخص شدند.

وی در پایان از تمامی فرهنگیان بابت جمع آوری کمکهای مردمی تشکر و خاطرنشان کرد: اداره‌های آموزش و پرورش چادرهایی را در مناطق زلزله زده برپا کردند و با اعلام شماره حساب انجمن اولیا و مربیان به جمع آوری کمکهای نقدی و غیرنقدی پرداختند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha