چهارشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳
کد خبر: 230379

پلیس راه مازندران اعلام کرد که جاده کندوان و هراز با توجه به تعطیلات پایان هفته و آخرین روزهای ماه صفر در ساعاتی از روزهای یکشنبه 28 و دوشنبه 29 آبان یکطرفه می شود .

هراز و کندوان 28 و 29 آبان یکطرفه می شود

سلامت نیوز: پلیس راه مازندران اعلام کرد که جاده کندوان و هراز با توجه به تعطیلات پایان هفته و آخرین روزهای ماه صفر در ساعاتی از روزهای یکشنبه 28 و دوشنبه 29 آبان یکطرفه می شود .


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا ، محدودیت های ترافیکی جاده های این استان از عصر امروز چهارشنبه آغاز شده و تا صبح روز دوشنبه هفته آینده برابر با 29 آبان ادامه دارد.


به گزارش پایگاه خبری پلیس مازندران،جاده های مازندران بویژه هراز ، کندوان و سوادکوه در تعطیلات پایان هفته و دیگر تعطیلات مناسبتی پر تردد می شود و اعمال محدودیت های ترافیکی با هدف روان سازی و ایجاد امنیت بیشتر برای تردد خودروها به اجرا در می آید.
بر اساس گزارش پلیس راه مازندران ، محدودیت های ترافیکی جاده های استان که از ساعت 12 امروز به اجرا گذاشته شد و تا ساعت 6 صبح روز دوشنبه هفته آینده ادامه می یابد ، برای محورهای مختلف به شرح زیر است :


** ممنوعیت تردد موتورسیکلت
تردد موتور سیکلت از ساعت 12 امروز چهارشنبه تا ساعت 6 صبح روز دوشنبه 29 آبان از محورهای کرج – چالوس ، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.
موتور سیکلت های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.


** کندوان
- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13تا 24 امروز چهارشنبه از مرزن آباد به سمت کرج ممنوع است و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16 تا 24 امروز نیز از کرج به سمت مرزن آباد بصورت یکطرفه خواهد بود.
- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 تا 24 روز جمعه 26 آبان از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 18تا 24 همین روز از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.
- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روز یکشنبه 28 آبان تا ساعت 2 بامداد روز دوشنبه 29 آبان از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع است و با اعلام مأمورین پلیس راه درمحل ، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15روز یکشنبه الی ساعت 2 بامداد روز دوشنبه از مرزن آباد به سمت کرج به صورت یکطرفه خواهد بود.


** هراز
- تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 12 روز یکشنبه تا 2 بامداد روز دوشنبه از رودهن به سمت آمل ممنوع است و از ساعت 14روز یکشنبه تا ساعت 2 بامداد روز دوشنبه از آب اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به صورت یکطرفه خواهد بود.
- تردد کلیه کامیون ها و کامیونت ها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12 تا 24 روز چهارشنبه 24 آبان و از ساعت 8 تا 24 روزهای پنجشنبه و جمعه و همچنین از ساعت هشت روز یکشنبه 28 آبان تا ساعت 2 بامداد روز دوشنبه 29 آبان از تهران به آمل و بالعکس ممنوع است.


** فیروزکوه
- تردد کلیه تریلرها به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت 12تا 24 روز جمعه 26 آبان و همچنین از ساعت هشت تا 24 روز یکشنبه 28 آبان از تهران به قائمشهر و بالعکس ممنوع است.
مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با خط امین 2182934 به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راههای استان است.
مازندران 10 هزارو 700کیلومتر راه اصلی فرعی دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha