مردان تا حد زیادی به قوه بینایی خود متكی هستند؛ پس بهتر است خود را برای همسرتان بیارایید. مهربان، شاد، صبور، راستگو، باصفا، قدرشناس و صادق باشید.

مردها از چه زن‌هایی دوری می‌كنند؟

سلامت نیوز: مردان تا حد زیادی به قوه بینایی خود متكی هستند؛ پس بهتر است خود را برای همسرتان بیارایید. مهربان، شاد، صبور، راستگو، باصفا، قدرشناس و صادق باشید.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از دنیای سلامت،مردها از چگونه زن‌هایی دوری می‌كنند؟ آیا در فكر آن هستید كه همواره در قلب همسرتان جایگاه ویژه خود را حفظ كنید؟ آیا دوست دارید همان احساس نخستین روزهای ازدواج بین شما وجود داشته باشد؟ این كار چندان دشوار نیست فقط باید به حالات و رفتارهای خودتان دقیق‌تر فكر كنید و اگر یكی از خصوصیات زیر را دارید از امروز آن را تغییر دهید.


مردها از زنان پر حرف و وراج خوش‌شان نمی‌آید

مردها دوست ندارند در قبال هر سوالی كه از زن خود می‌پرسند، یك سخنرانی طولانی مدت بشنوند. زنان معمولاً عاشق حرف زدن هستند. مردان دوست دارند كه با همسرشان صحبت كنند، اما تمایلی به شنیدن تمام جزئیات موضوع ندارند.


مردها از زنانی كه بیش از حد احساساتی می‌شوند، خوش‌شان نمی‌آید

برخی از زنان با دیدن هر صحنه‌ای شروع به گریه كردن می‌كنند و توقع دارند كه همیشه همسرشان آنها را درك كند. مردان قبول دارند كه زنان موجوداتی حساس، زودرنج و دل نازك هستند؛ ولی تحمل اشك‌های مداوم یك زن در خانه كار ساده‌ای نیست.


مردها از زنانی كه زیاد نق می‌زنند و شكوه و شكایت می‌كنند، خوش‌شان نمی‌آید

زنان دوست دارند به مردان تكیه كنند و از جانب آنها مورد حمایت قرار بگیرند؛ ولی مردان زنان سرسخت و مقاوم و مستقل را دوست دارند.


مردها به دنبال زنانی هستند كه تشنه عشق و محبت باشند

اغلب مردها دوست دارند مورد محبت و علاقه قرار بگیرند و بی‌احساسی و سردی زن‌ها آنها را به شدت آزار می‌دهد.


مردان دوست ندارند همسرشان به حریم خصوصی‌شان تجاوز كند

شاید حس كنجكاوی خانم‌ها باعث شود كه به حریم خصوصی همسرشان تجاوز كنند. زنانی كه نقش جاسوس را در مقابل همسرشان ایفا می‌كنند، همواره مورد نفرت همسر خود قرار می‌گیرند.


مردان از زنانی كه مدام در حال خرید كردن هستند، خوش‌شان نمی‌آید

تقریباً تمام خانم‌ها عاشق خرید كردن هستند و در این كار بیش از اندازه افراط می‌كنند. برخی مواقع زنان به اجبار همسر خود را نیز همراه می‌برند تا با هم خرید كنند.


مردان از زنانی كه اعتماد به نفس پایینی دارند، خوش‌شان نمی‌آید

زن‌هایی كه اعتماد به نفس پایینی دارند، مردها را فراری می‌دهند. مردها دوست دارند در اطراف زن‌هایی باشند كه دردسر كمتری دارند. آنها از گریه كردن و دردسر ساز بودن زنان متنفرند.


مردان از زنانی كه دائماً به آنها می‌چسبند، خوش‌شان نمی‌آید

بعضی از زن‌ها مثل چسب به مرد می‌چسبند. این كار مردها را از اطراف آنها دور می‌كند. مردها نیاز دارند گاهی اوقات بدون مزاحمت زن‌ها با دوستان خود بیرون بروند.


قدرت رایحه خوش

بوی خوش یكی از قدرتمندترین روش‌ها برای تأثیرگذاشتن روی همسرتان است. براساس پژوهش‌های به عمل آمده 89 درصد از مردان اعتراف كرده‌اند كه بوی خوش همسرانشان آنها را جذب می‌كند.

برای جذب همسرتان از یك عطر خوشبو استفاده كنید؛ ولی در مصرف آن زیاده‌روی نكنید. عطر راا پشت گوش‌ها، روی مچ دست، بین زانوها و روی قوزك پا بمالید. بهتر است همواره از یك عطر ثابت استفاده كنید تا بوی آشنایی برای همسر خود داشته باشید.


مطمئن و بااعتماد به نفس باشید

زنی باشید كه می‌داند چه می‌خواهد و می‌داند چگونه باید به آن برسد. این كار را آگاهانه انجام دهید، چرا كه در داشتن اطمینان یك خطر قرمز نیز وجود دارد و نباید در بروز آن زیاده‌روی كرد.

گاهی اوقات مطمئن بودن با متكبر بودن اشتباه گرفته می‌شود. هیچ كس افراد گردن فراز و متكبر را دوست ندارد. با ایجاد تغییراتی در ظاهر خود شروع كنید.

موهای‌تان را كوتاه كنید، لباس‌های‌تان را تغییر داده و سعی كنید كمی وزن‌تان را كاهش دهید. به هنگام نشستن و ایستادن، ژست راست و محكمی بگیرید و هر كار دیگری كه می‌تواند شما را مطمئن‌تر و بااعتماد به نفس بیشتر نشان دهد، انجام دهید.

گاهی اوقات با هم شام را آماده كنید.

خوشبین و مثبت‌نگر باشید.

داشتن نگاه خوشبینانه به زندگی و اطرافیان باعث ایجاد آرامش و بذل محبت و عاطفه می‌شود. به رفتارهای خوب همسرتان بیشتر بیندیشید و جنبه‌های خوب زندگی را فراموش نكنید.


متفاوت باشید

تمام مردان از جذابیت تعریف یكسانی ندارند. چیزی كه شما را از دیگران متمایز می‌كند، سبب جذابیت بیشترتان می‌شود.


غافلگیر‌كننده باشید

غافلگیری برای مردانی كه اهل ماجراجویی هستند، بهترین روش است. آنها از چنین كارهایی لذت می‌برند. با برخی كارهای دور از ذهن و انتظار برای همسرتان كاری كنید كه همیشه در ذهنش بمانید.


شنونده خوبی باشید

مردان معتقدند كه زن‌ها دائما در حال حرف زدن هستند. باید به آنها اطمینان دهید كه به اندازه كافی گوش می‌دهید.


دلپذیر باشید

همه ما انسان‌های دلپذیر و دوست داشتنی را دوست داریم. از بحث و مجادله بی‌مورد، خصوصاً وقتی كه عقایدتان با هم فرق دارد، بپرهیزید. همسرتان را براساس عقایدش مورد ارزیابی قرار ندهید و او را خجالت‌زده نكنید.


مواظب حسادت‌های همسرتان باشید

برای داشتن حس تفاهم باید بدانید كه همسرتان چه روحیه‌ای دارد. اگر می‌‌خواهید در قلب او همیشه جای داشته باشید، بیش از حد از مردی تعریف و تمجید نكنید.

برخی مردها حسادت خود را پنهان می‌كنند و قدرت ابراز آن را ندارند، اما این حسادت عواقبی در پی خواهد داشت كه برای شما خوشایند نیست.


از سكوت همسرتان نهراسید

برخی از زنان با سكوت شوهر در خانه آشفته و نگران می‌شوند و پیش خود فكر می‌كنند كه چه چیزی باعث این سكوت شده است؛ اما مردها دوست ندارند تمام مشغله‌های كاری و فكری خود را با همسرشان در میان بگذارند.

گاهی اوقات لازم است به همسرتان فرصت دهید كه تنها باشد و آرامش خود را به دست بیاورد.


بدخلقی نكنید

شاید بیشتر حرف‌های شما منطقی و درست باشد، اما در نحوه بیان حرف‌های‌تان اشتباه می‌كنید. غرولند كردن، بدخلقی و رنجورنمایی باعث فراری شدن همسرتان از محیط خانه می‌شود.

او می‌خواهد در خانه به آرامش و آسایش برسد و شما این فرصت را از او می‌گیرید. مطمئن باشید با گوشه و كنایه حرف زدن، زخم زبان و حرف‌های نیشدار به مقصودتان نمی‌رسید.

تا به حال این كار را انجام می‌دادید، احتمالاً هر بار وضع‌ بدتر از قبل می‌شود؛ پس بهتر است شیوه خود را عوض كنید.


خود را برای همسرتان آراسته كنید

مردان تا حد زیادی به قوه بینایی خود متكی هستند؛ پس بهتر است خود را برای همسرتان بیارایید. مهربان، شاد، صبور، راستگو، باصفا، قدرشناس و صادق باشید.

هیچ‌گاه در پی مقابله به مثل و رفتارهای تلافی‌جویانه نباشید و با رفتارهای مناسب به او نیز بیاموزید كه چگونه باید رفتار كند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha