سلامت نیوز: زنی در دادگاه خانواده گفت: شوهرم بسیار فحاش است و این رفتار و كارش از كتك زدن او برایم عذاب آور و غیرقابل‌ تحمل‌تر است.

به گزارش فارس ، زنی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست جدایی خود را به قاضی نجفی رئیس شعبه 234 این مجتمع قضایی خانواده ارائه كرد.

این زن 28 ساله در برابر قاضی نجفی با بیان اینكه زندگی‌ برایم مانند كابوسی سیاه شده است،‌ گفت: شوهرم معتاد به تریاك است و گاهی نیز شیشه مصرف می‌كند؛ می‌خواهم از او جدا شوم تا مفهوم زندگی سالم را بفهمم؛ شوهرم به غیر از اعتیادش دست بزن نیز دارد و زمانی كه مواد به او نمی‌رسد، بسیار فحاشی كرده و با این كارش مرا عذاب می‌دهد.

وی با بیان اینكه ما یك فرزند 6 ماهه داریم و باید از شوهر معتادم جدا شوم تا نه تنها او بلكه من نیز طعم زندگی سالم و بی‌دغدغه را بچشم،‌ ادامه داد: من باید هر چه زودتر از شوهرم جدا شوم.

زن بار دیگر در حضور قاضی این پرونده با اشاره به اینكه فحاشی شوهرم از همه چیز برایم عذاب‌ آورتر است، افزود: حاضرم از شوهرم كتك بخورم ولی او به من فحش ندهد چرا كه این فحاشی او مرا بسیار آزار می‌دهد و من دیگر تحمل این موضوع و رفتارهای شوهرم را ندارم.

وی با بیان اینكه حضانت فرزندم را به شوهرم می‌دهم چرا كه وضع مالی خوبی ندارم تا از او نگهداری كنم،
گفت: درست است شوهرم معتاد است و صلاحیت نگهداری فرزندم را ندارد ولی وضع مالی خوبی داشته و پول و اموالش می‌تواند آینده كودكم را از نظر مالی تأمین كند.

قاضی این شعبه حكمی صادر نكرد و برای جلسه بعد حضور مرد را خواهان شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha