قائم مقام وزیر بهداشت با اشاره به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی از ساعات اولیه زمین لرزه غرب کشور، اظهار داشت: تا هر زمان که لازم باشد در کنار مردم کرمانشاه خواهیم بود تا بتوان خدمات بهداشتی و درمانی را به شکل مطلوب به مردم این منطقه ارائه داد.

پذیرش بیش از ۱۰هزار تن در بیمارستان‌های کرمانشاه تا کنون/ انجام ۱۳۲۵ عمل جراحی

سلامت نیوز:قائم مقام وزیر بهداشت با اشاره به ارائه خدمات بهداشتی و درمانی از ساعات اولیه زمین لرزه غرب کشور، اظهار داشت: تا هر زمان که لازم باشد در کنار مردم کرمانشاه خواهیم بود تا بتوان خدمات بهداشتی و درمانی را به شکل مطلوب به مردم این منطقه ارائه داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایسنا، دکتر ایرج حریرچی در حاشیه بازدید از ایستگاه های خدمات رسانی به زائران پیاده بارگاه ملکوتی حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)، با بیان اینکه تا کنون بیش از ۱۰ هزار نفر در مراکز درمانی و بیمارستان‌های کرمانشاه پذیرش شده‌اند، اظهار داشت: از این تعداد شش هزارو ۶۳۶ نفر خدمات سرپایی دریافت کردند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۵۳۰ نفر در مراکز درمانی بستری هستند و یک هزار و ۵۲۹ نفر پس از دریافت خدمات مورد نیاز ترخیص شده‌اند، اظهار داشت: ۳۹۱ نفر از مردم غرب کشور نیز برای ارائه خدمات به بیمارستان های تهران، البرز و همدان اعزام شده‌اند.

بنابر اعلام وب‌دا، قائم مقام وزیر بهداشت با اشاره به اینکه در این مدت یک هزار و ۳۲۵ عمل جراحی انجام شد، اظهار داشت: در حال حاضر ۶۵۷ تخت خالی در بیمارستان‌های کرمانشاه موجود است.

حریرچی با اشاره به اینکه از همان لحظات نخست زمین لرزه غرب کشور، تیم‌های بهداشتی و درمانی با تجهیزات و داروی مورد نیاز از استان‌های همجوار به منطقه اعزام شدند، خاطر نشان کرد: تیم‌های بهداشتی و درمانی دیگر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور نیز بر اساس برنامه‌ریزی به مرور به استان کرمانشاه اعزام می‌شوند و تا هر زمان که نیاز باشد در کنار مردم کرمانشاه خواهیم بود.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha