سلامت نیوز: زنی در دادگاه خانواده گفت: شوهرم آشپز است و بیشتر وقتش را بیرون از منزل می‌گذراند؛ می‌خواهم هر چه زودتر از او جدا شوم چرا كه او مرا درك نمی‌كند.

به گزارش فارس، زنی با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواست جدایی خود را به قاضی یكی از شعب ارائه كرد.

این زن جوان در برابر قاضی شعبه 254 این مجتمع قضایی خانواده با اشاره به اینكه حدود 4 سال از زندگی مشتركمان می‌گذرد، گفت: شوهرم اكثر اوقات، بیرون از منزل است؛ او آشپز است و بیشتر وقتش را صرف آشپزی و كارش می‌كند.

وی با بیان اینكه شوهرم توجهی به من نداشته و تمایلی به انصراف از كارش نیز ندارد، ادامه داد: می‌خواهم با جدایی، راه‌حلی برای تنها نبودنم پیدا كنم؛ در واقع شوهرم آنقدر كه به كار و آشپزی اهمیت می‌دهد، به من كه همسر و همدلش هستم، اهمیتی نمی‌دهد.

زن در مقابل قاضی این پرونده با اشاره به اینكه فرزندی ندارم و می‌خواهم هر چه زودتر از شوهرم جدا شوم، افزود: اگر من برای شوهرم ارزش داشتم، او زود به خانه می‌آمد و بیشتر وقتش را با من می‌گذراند؛ شوهرم همیشه ادعا می‌كند كه اگر از این وضع خسته شده‌ام در كنار او به كار آشپزی بپردازم ولی من اصلاً علاقه‌ای به این كار ندارم و در ضمن آشپزی‌ام نیز چندان خوب نیست.

وی با بیان اینكه جدایی باعث می‌شود كه دیگر تنها نمانم و در كنار خانواده‌ام زندگی كنم، گفت: شوهرم باید با این امر موافقت كند تا بتواند با آرامش بیشتری به كارش برسد و دیگر نگران من و زندگی‌اش نیز نباشد بنابراین جدایی بهترین راه حل است.

قاضی این شعبه به دلیل عدم وجود دلایل قانع‌كننده و عدم حضور مرد در دادگاه، حكمی صادر نكرد و پرونده را مختومه اعلام كرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha