شنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸
کد خبر: 230763

براساس آخرین نقشه های هواشناسی از بعد ظهر روز یکشنبه با نزدیک شدن یک سامانه بارشی به کشور، ابتدا بارش های پراکنده در مناطق شمال غرب و غرب کشور رخ می دهد.

وضعیت هوای امروز استان‌ها +نقشه

سلامت نیوز: براساس آخرین نقشه های هواشناسی از بعد ظهر روز یکشنبه با نزدیک شدن یک سامانه بارشی به کشور، ابتدا بارش های پراکنده در مناطق شمال غرب و غرب کشور رخ می دهد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، براساس تحلیل آخرین اطلاعات هواشناسی، طی روزهای شنبه و یکشنبه در غالب مناطق کشور جو پایدار بوده و در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا پیش بینی می شود.

روز یکشنبه روند صعودی دما در استان حاشیه دریای خزر شکل می گیرد که روز دوشنبه به بیشترین دما خواهد رسید.

از بعد ظهر روز یکشنبه با نزدیک شدن یک سامانه بارشی به کشور ،ابتدا بارش های پراکنده در مناطق شمال غرب و غرب کشور رخ می دهد و در روز دوشنبه به میزان وسعت بارش افزوده می شود، به طوریکه در البرز شرقی بارش پراکنده و در شمال غرب بارش پراکنده برف و باران در غرب کشور بارش باران انتظار می رود.

در روز سه شنبه با فعالیت بیشتر این سامانه بارش کل نیمه غربی کشور را در بر می گیرد که در مناطق غرب و جنوب غرب بارش از شدت بیش تری برخوردار خواهد بود و در ارتفاعات زاگرس مرکزی و البرز مرکزی بارش به صورت برف خواهد بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha