سلامت نیوز: دختری كه 2 سال قبل به علت مصرف قرص‌های قوی آرام‌بخش و برای رهایی از افسردگی، پدرش را به قتل رسانده بود، از زندان آزاد می‌شود.

به گزارش فارس، عصر 4 بهمن سال 87، مأموران پلیس تهران، از طریق مركز فوریت‌های پلی از كشف جسد مرد میانسالی در خانه‌اش باخبر شدند.

مأموران بعد از حضور در محل حادثه با جسد مردی به نام اصغر رو به رو شدند كه بر اثر اصابت ضربات چاقو به شكمش به قتل رسیده بود و حاضران در صحنه، دختر اصغر را عامل این جنایت معرفی كردند.

دختر مقتول توسط مأموران دستگیر شد و در اولین اظهاراتش به ارتكاب قتل پدرش اعتراف كرد.

قرار مجرمیت متهم از سوی دادسرای جنایی تهران صادر و پرونده برای رسیدگی به دادگاه كیفری استان تهران ارسال شد كه صبح امروز در شعبه 74 و به ریاست قاضی حسن تردست برگزار شد.

در ابتدای جلسه، نماینده دادستان با اشاره به كیفرخواست صادر شده و همچنین اعلام رضایت خانواده مقتول، خواستار مجازات متهم از جنبه عمومی جرم شد.

خدیجه، در جایگاه قرار گرفت و با بیان اینكه قتل پدرش را قبول دارد، گفت: مدتی قبل از قتل، از نامزدم جدا شدم و همین موضوع باعث شدئدچار بیماری روحی و روانی شوم.

وی ادامه داد: بعد از مراجعه به پزشك،‌ مقداری قرص آرام‌بخش مصرف كردم كه بعد از تمام شدن قرص‌ها دیگر به پزشكم مراجعه نكردم و خودسرانه «دوز» قرص‌ها را بالا بردم.

متهم گفت: یك روز در حال مصرف قرص‌ها بودم كه پدرم به این كار من اعتراض كرد و از من خواست قرص نخورم؛ ناخودآگاه از این حرف او عصبانی شدم و با چاقویی كه از آشپزخانه برداشتم، او را به قتل رساندم.

پزشكی قانونی، ابتلای متهم به بیماری روحی در زمان حادثه را تأیید كرده بود اما در نظریه پزشكی قانونی آورده شده بود كه متهم در زمان ارتكاب قتل دچار جنون نبوده است.

در پایان جلسه، قاضی تردست به همراه مستشاران دادگاه وارد شور شد و در نهایت متهم را به 5 سال حبس تعلیقی محكوم كرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha