عصر 11 آبان امسال صدای فریادهای مرد جوانی در خیابان هاشمی، اهالی محل را به خیابان کشاند. آنها مرد جوانی را دیدند که خود را به خیابان رسانده و با داد و فریاد از مردم کمک می‌خواست. او صحبت از آدم ربایی می‌کرد و به همین خاطر بلافاصله موضوع به پلیس 110 اعلام شد.

زن و شوهر افغانی، راننده‌های مسافرکش را می‌ربودند

سلامت نیوز: عصر 11 آبان امسال صدای فریادهای مرد جوانی در خیابان هاشمی، اهالی محل را به خیابان کشاند. آنها مرد جوانی را دیدند که خود را به خیابان رسانده و با داد و فریاد از مردم کمک می‌خواست. او صحبت از آدم ربایی می‌کرد و به همین خاطر بلافاصله موضوع به پلیس 110 اعلام شد.

به گزارش سلامت نیوز، ایران نوشت: پس از حضور مأموران مشخص شد مرد جوان توسط ساکنان طبقه چهارم خانه ربوده شده است.

شاکی نیز گفت: «راننده خودروی بین شهری هستم که صبح روز گذشته زوج جوانی را از اصفهان به مقصد تهران سوار کردم و قرار شد 250 هزار تومان کرایه بدهند. مرد جوان روی صندلی جلو و کنار من نشسته بود و همسرش روی صندلی عقب. در این مدت آنها در تلگرام باهم  در تماس بودند ولی تا قبل از ربوده شدن اصلاً این موضوع را متوجه نشدم. نزدیکی‌های تهران رسیده بودیم که آنها پس ازجلب اعتمادم آبمیوه‌ای خوردند وبه من هم تعارف کردند. اما دقایقی بعد حالم کم کم بد شد و به سختی رانندگی کردم تا اینکه آنها را به مقابل خانه‌شان رساندم. اما دیگر نمی‌توانستم راه بروم. به‌همین خاطر با کمک مرد جوان پله‌ها را بالا رفتم و آنها وقتی به داخل خانه رسیدیم دست و پا و دهانم را بستند. بعد از آن بی‌هوش شدم و زمانی که به هوش آمدم متوجه شدم کیف پولم و مدارک ماشین را دزدیده‌اند. از مرد جوان هم خبری نبود اما در دستان همسرش شوکر و گاز اشک آور بود. کم کم سعی کردم انرژی‌ام را جمع کنم و به فکرنجات خودم باشم. به همین خاطر در فرصتی مناسب دست و پایم را باز کردم و از طریق پنجره طبقه چهارم خودم را به بالکن خانه همسایه انداخته و از آنجا به خیابان رساندم و از مردم کمک خواستم. طی یک شبانه روزی که اسیر آنها بودم، زوج جوان از من خواستند با خانواده‌ام تماس بگیرم و درخواست پول کنم. از طرفی آنها خودرو پژو 206 مرا نیز دزدیده‌اند.»

با شکایت مرد جوان پرونده‌ای در شعبه هشتم دادسرای امور جنایی تهران تشکیل شد. این درحالی بود که کارآگاهان زن صاحب خانه را که در پارکینگ خانه مخفی شده بود بازداشت کردند. در ادامه تحقیقات نیز شوهرش در یک قرار صوری بازداشت شد.درحالی که زن و مرد افغان تبار در بازداشت بودند و تحقیقات بازپرس ایلخانی وکارآگاهان ادامه داشت، مأموران اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت با پرونده مشابه دیگری روبه‌رو شدند.تا اینکه ردپای زوج جوان در این گروگانگیری نیز به دست آمد. با افشا شدن این موضوع و احتمال سریالی بودن آدم ربایی‌ها بازپرس جنایی دستور تحقیقات بیشتر دراین باره را صادر کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha