رئیس سازمان امداد و نجات از وقوع سیل، آب‌گرفتگی و طوفان در ۷ استان کشور خبر داد و گفت: ۳ نفر به دلیل این حوادث جان خود را از دست دادند.

وقوع سیل و آب‌گرفتگی در ۷ استان کشور/ سیل و رعد و برق جان ۳ نفر را گرفت

سلامت نیوز: رئیس سازمان امداد و نجات از وقوع سیل، آب‌گرفتگی و طوفان در ۷ استان کشور خبر داد و گفت: ۳ نفر به دلیل این حوادث جان خود را از دست دادند.

به گزارش سلامت نیوز، مرتضی سلیمی در گفت‌وگو با فارس، در ارتباط با جزئیات وقوع سیل و آب‌گرفتگی همچنین طوفان در 7 استان کشور،‌اظهار داشت: استان‌های ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، فارس، گلستان و هرمزگان طی سه روز گذشته درگیر سیل و آب‌گرفتگی شده است.

وی با اشاره به امدادرسانی به تعداد زیادی از حادثه‌دیدگان در 23 شهر، روستا و منطقه عشایرنشین، افزود: تعداد زیادی چادر نیز جهت اسکان اضطراری حادثه‌دیدگان در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان امداد و نجات ادامه داد: دو نفر در روستای چاوشی‌خورموج بر اثر سیل جان خود را از دست داده‌اند که این افراد 42 ساله و 14 ساله بوده‌اند.

سلیمی اعلام کرد: یک نفر نیز در بخش الوار گرمسیری اندیمشک بر اثر رعد و برق جان خود را از دست داده که این فرد 65 سال داشته است.

وی از تخلیه 43 واحد مسکونی از آب خبر داد و گفت: تا کنون تعداد زیادی پتو،‌ موکت، نایلون، ست شست‌وشو کنسروجات توسط 40 تیم امدادی میان حادثه‌دیدگان توزیع شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha