شنبه ۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸
کد خبر: 231220

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: بر اساس تحلیل ﺁخرین داده‌های هواشناسی پیش‌بینی شده برای شهر تهران، با تداوم شرایط جوی نسبتا ناپایدار طی امروز در برخی ساعات بعدازظهر وزش باد بسیار شدید به بزرگی ۱۰ تا ۱۳ متربرثانیه از سمت نواحی غربی انتظار می رود.

وزش باد بسیار شدید امروز در تهران

سلامت نیوز: مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: بر اساس تحلیل ﺁخرین داده‌های هواشناسی پیش‌بینی شده برای شهر تهران، با تداوم شرایط جوی نسبتا ناپایدار طی امروز در برخی ساعات بعدازظهر وزش باد بسیار شدید به بزرگی ۱۰ تا ۱۳ متربرثانیه از سمت نواحی غربی انتظار می رود.

به گزارش سلامت نیوز، ایسنا نوشت:حسین شهبازی افزود: به تدریج با کاهش میزان ناپایداری جوی طی فردا (۵ آذر) از سرعت باد کاسته و در برخی ساعات وزش باد نسبتا شدید به بزرگی ۵ تا ۷ متربرثانیه از سمت نواحی جنوب شرقی پیش بینی می شود. این شرایط در روز دوشنبه کمابیش ادامه خواهد داشت و برخی ساعات همراه با وزش باد موثر (بزرگی بین ۳ تا ۵ متربرثانیه) خواهد بود.

وی در ادامه گفت: طبق نتایج پیش بینی کیفیت هوا، طی امروز شرایط کیفی هوای پایتخت در شرایط پاک خواهد بود و انتظار می رود تا فردا وضعیت کیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران در محدوده بین شرایط سالم و پاک قرار داشته باشد.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به هوای پاک پایتخت اظهارکرد: شاخص کیفی هوای تهران طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۷ بود.

به گفته وی دما تا روز یکشنبه کاهش جزئی خواهد یافت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha