شنبه ۴ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱
کد خبر: 231236

براساس نقشه های پیش یابی هواشناسی،از بعد از ظهر روز یکشنبه در مناطقی از جنوب غرب و غرب کشور بارش پراکنده و وزش باد شروع خواهد شد.

نقشه/سردترین شهر‌های ایران کجاست؟

سلامت نیوز: براساس نقشه های پیش یابی هواشناسی،از بعد از ظهر روز یکشنبه در مناطقی از جنوب غرب و غرب کشور بارش پراکنده و وزش باد شروع خواهد شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان: براساس نقشه های پیش یابی هواشناسی، امروز در سواحل شرقی و مرکزی خزر ابرناکی و بارش باران تداوم داشته و در مناطقی از خراسان شمالی،شمال خراسان رضوی و ارتفاعات سمنان رشد ابر و بارش برف و باران پیش بینی می شود.

اوایل وقت روز شنبه در مناطقی از شمال غرب و سواحل غربی خزر نیز بارش پراکنده دور از انتظار نیست.

همچنین این سامانه قبل از ظهر روز یکشنبه در بخش هایی از خراسان شمالی،گلستان و شمال خراسان رضوی سبب بارش پراکنده شده و بتدریج از کشور خارج می شود و بعد از ظهر روز یکشنبه با تاثیر موج دیگری در مناطقی از جنوب غرب و غرب کشور ابرناکی و بارش پراکنده و وزش باد شروع می شود.

روز دوشنبه در مناطقی از جنوب غرب، غرب، غرب، مرکز، شرق و جنوب کشور ابرناکی و بارش باران و گاهی رعد و برق، وزش باد شدید موقتی پیش بینی می شود.

بارش در این روز در دامنه های زاگرس در شرق و شمال خوزستان،غرب اصفهان و استان های چهار محال بختیاری و شمال کهکیلویه و بویر احمد شدت بیشتری خواهد گرفت.

همچنین امروز در مناطقی از شمال شرق، شرق و استان های تهران، سمنان، قم و شمال اصفهان وزش باد شدید خواهیم داشت و با نفوذ زبانه پرفشار هوای سرد در شمال شرق کاهش 4 تا6 درجه دما پیش بینی می شود و همچنان هوای سرد تا روز یکشنبه در نیمه شمالی کشور ماندگار خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha