سلامت نیوز: گرفتن نوبت پذیرش به صورت تلفنی از بیمارستان روش پیشرفته‌ای است كه البته با مشكلاتی از جمله اشغال‌بودن دائمی می‌تواند یك‌ ماه بیمار را منتظر نگهدارد.

به گزارش فارس، پذیرش بیمار به صورت تلفنی كه مدتی است در برخی از بیمارستان‌های كشور راه افتاده است دارای نقایصی است كه باید مسئولان برای آن فكری بكنند چرا كه در صورت اجرا نادرست این طرح مردم با مشكلات بیشتری مواجه می‌شوند.

احمد نعمتی 57 ساله می گوید: بیشتر از یك ماه بیشتر است كه برای زانو دردم كه احتمال دارد آرتروز باشد به پزشك متخصص مراجعه كردم كه به من گفت كه هر ماه یك بار از پزشك وقت بگیر و زانوهایت را نشان بده.

وی اضافه كرد: پس از دستور پزشك به خاطر داشتن دفترچه بیمه تامین اجتماعی به بیمارستان معیری رفتم تا وقت بگیرم اما برگه‌ای به من دادند كه روی آن دو شماره تلفن درج شده بود و در كنار آن نوشته بود كه ساعت 8 تا 10 صبح و 10:15 تا 11 صبح برای پذیرش تلفنی با شماره تلفن‌های 77639393 و 77529988 تماس بگیرید و گفتند از مراجعه حضوری برای گرفتن نوبت خودداری كنید.

نعمتی می‌گوید: الان بیشتر از یك ماه است كه مرتب شماره تلفن بیمارستان را می‌گیرم ولی هر چه زنگ می‌زنم تلفن یا اشغال است یا شماره در شبكه موجود نیست.

وی اضافه می‌كند: پس از یك ماه تماس تلفنی به صورت حضوری مراجعه كردم اما جواب شنیدم كه وقت نمی‌دهیم و هر كاری دارید باید تلفنی انجام دهید.

نعمتی ادامه می دهد: جالب اینجاست كه اگر بعد از این ساعت نوشته‌شده زنگ بزنیم می‌گویند كه برای نوبت‌گرفتن باید در ساعت یاد شده تماس بگیریم. در ساعت تماس هم تلفن مدام اشغال است بنابراین می‌توان گفت كه شماره‌ها را الكی به ما داده‌اند. مانده‌ام كه چه كار كنم.

خبرنگار فارس این موضوع را پیگیری كرد كه در تماس‌های مكرری كه در ساعت تعیین‌شده با شماره ارائه‌شده داشت صحت موضوع اثبات شد و تماس‌ها به نتیجه‌ای جز بوق اشغال نینجامید.

همچنین برای شنیدن پاسخ مسئولان این بیمارستان، خبرنگار فارس با مسئولان این بیمارستان تماس گرفت كه حاضر به پاسخگویی نشدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha