ساعت 8 شب 29 آبان ساکنان محله‌ای در شهرستان «کوار» استان فارس، درتماس با پلیس 110از تیراندازی در یکی از خانه‌های محل خبر دادند.

مردی قصاص کنندگان برادرش را به رگبار بست

سلامت نیوز: ساعت 8 شب 29 آبان ساکنان محله‌ای در شهرستان «کوار» استان فارس، درتماس با پلیس 110از تیراندازی در یکی از خانه‌های محل خبر دادند.

به گزارش سلامت نیوز، ایران نوشت: دقایقی بعد و با حضور مأموران در محل مشخص شد مرد مسلحی پس از ورود به خانه زن و مرد میانسالی، هر دو را به رگبار گلوله بسته و گریخته است.

با گزارش دو جنایت به بازپرس کشیک و همزمان با حضورتیم جنایی، تحقیقات تخصصی برای کشف راز جنایت آغاز شد. تا اینکه کارآگاهان ردپای برادر شوهر دختر قربانیان ماجرا را در این جنایت به دست آوردند.

تحقیقات مقدماتی نشان داد دختر این خانواده مدتی قبل توسط شوهرش به قتل رسیده و با وجودی که خانواده قاتل اصرار زیادی برای بخشش فرزندشان داشتند، پدرومادرمقتول حاضر به گذشت از خون دخترشان نشده و دامادشان را بالای دار کشاندند. بنابراین برادرداماد جنایتکار در تصمیمی انتقامجویانه، اسلحه به دست وارد خانه مورد نظرشده و زن ومرد میانسال را به رگبارگلوله بسته بود.

سرهنگ کاووس محمدی، معاون اجتماعی فرماندهی استان فارس گفت: به‌دنبال اعلام این جنایت تکاندهنده، تیم‌های جنایی پلیس آگاهی، تحقیقات گسترده‌ای برای شناسایی و دستگیری جنایتکارفراری را آغازکرده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha