مدیر کل مدیریت بحران لرستان گفت: بیش از ۲۵میلیارد تومان خسارت زلزله بروجرد بوده است که نامه آن آماده شده و پس از امضای استاندار برای وزارت کشورارسال خواهدشد.

خسارت ۲۵ میلیارد تومانی زلزله بروجرد/۳ هزار واحد مسکونی آسیب دیدند

سلامت نیوز: مدیر کل مدیریت بحران لرستان گفت: بیش از ۲۵میلیارد تومان خسارت زلزله بروجرد بوده است که نامه آن آماده شده و پس از امضای استاندار برای وزارت کشورارسال خواهدشد.

به گزارش سلامت نیوز، دکتر رضا آریایی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: 3000 واحد مسکونی شهری و روستایی بروجرد دچار خسارت شدند. از روز گذشته تاکنون ۱۲۵ پس لرزه در بروجرد رخ داده که بیشترین آنها ۴.۳ بوده است.

مدیر کل مدیریت بحران لرستان با بیان اینکه شبکه خدمات رسان تاکنون اعلام خسارت نکردند، افزود: خوشبختانه مشکل آب، برق، گاز و تلفن وجود ندارد و چنانچه موردی بوده شرکت‌های خدمات رسان موضوع را حل کرده‌اند.

به گزارش ایسنا، زمین لرزه‌ی ۳.۲ ریشتری در عمق ۶ کیلومتری زمین بروجرد را لرزاند. ساعت ۱۱ و ۲۳ دقیقه امروز زمین لرزه‌ای با قدرت ۳.۲ ریشتر در عمق 6 کیلومتری زمین در بروجرد رخ داد. طول جغرافیا این زلزله ۴۸.۷۰۱ و عرض آن ۳۳.۹۱۹ بوده است.

روز گذشته نیز بارها بروجرد لرزید که بر اثر زمین لرزه ۴.۳ ریشتری بامداد، ۳۶ نفر مصدوم شد. این زلزله‌ها باعث شده که در چند شب گذشته، برخی از مردم این شهرستان در خیابان بخوابند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha