سلامت نیوز : آخرین فرصت ارسال مقالات علمی گروه‌های تخصصی، فوق تخصصی و پرستاری به هفدهمین كنگره انجمن قلب و عروق ایران 30 دی ماه اعلام شده است.
 دكتر فریدون نوحی رییس انجمن قلب و عروق ایران با اعلام این خبر گفت: هفدهمین كنگره بین‌المللی این انجمن امسال با حضور نزدیك به چهارهزار میهمان داخلی و خارجی از كشورهای مختلف جهان برگزار می‌شود.
وی با بیان این كه اعضاء انجمن‌های قلب و عروق بیهوشی قلب ایران، اكوكاردیوگرافی، الكتروفیزیولوژی، اینترو نشنال كاردیولوژی، قلب كودكان، انجمن خیریه قلب ایران، انجمن علمی پرستاران قلب و انجمن توانبخشی قلب و ریه ایران در كنگره امسال حضور خواهند داشت افزود: متخصصان و پرستاران می‌توانند تا تاریخ 29 اسفند امسال جهت ثبت نام و بهره‌مندی از امتیاز بازآموزی این گردهمایی ثبت نام كنند.
رئیس هفدهمین كنگره بین‌المللی قلب و عروق ایران گفت: علاقمندان جهت كسب اطلاعات می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی www.Ihacongress.org.ir ‌مراجعه و یا با تلفن‌های 22048174 و 23922529 تماس حاصل فرمایند.
گفتنی است این گردهمایی علمی كه با برگزاری سخنرانی‌های جامع و انجام عمل‌های جراحی زنده و تله كنفرانس میان بیمارستان‌های تهران و كشورهای اروپایی همراه خواهد بود از روز بیستم تا بیست و سوم اردیبهشت 1390 در سالن كنفرانس نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha