سلامت نیوز : مجری طرح آنژی پارس گفت: شورای عالی بیمه دلایل خود را درباره پوشش ندادن بیمه‌ای داروی آنژی پارس به مردم اعلام كند.

كامران معتمدی در گفت‌و گو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبری فارس «توانا» با اشاره به رایزنی‌های صورت گرفته درباره پوشش بیمه‌ای داروی آنژی پارس اظهار داشت: بعد از اینكه پروتكل درمانی این داروی به وزارت بهداشت و سپس وزارت رفاه ارسال شد، منتظر پاسخ شورای عالی بیمه درباره پوشش دارویی این دارو شدیم كه بعد از گذشت حدود دو سال هنوز تكلیف این دارو مشخص نشده است.

وی تصریح كرد: هم اكنون برای آخرین بار مكاتبه‌ای از سوی شركت تهیه شده و به شورای عالی بیمه ارسال شده است كه امیدواریم وزارت رفاه تكلیف نهایی این دارو را مشخص كند. در صورتی كه این دارو تحت پوشش بیمه قرار نمی‌گیرد دلایل آن را برای مردم شفاف سازی كنند.

معتمدی از آمادگی شركت تولیدكننده داروی آنژی پارس برای تخفیف 20 درصدی این دارو خبر داد و افزود: بر اساس وعده قبلی و توافقی كه بین شورای عالی بیمه صورت گرفته 20درصد از قیمت كلی دارو برای بیماران تخفیف داده شده است.

مجری طرح آنژی پارس بیان داشت: این دارو برای درمان زخم پای دیابتی اثرات بسیار خوبی دارد و مدت درمان با داروی آنژی پارس 3 ماه است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha