یکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴

زن جوان که بعد از ۲۰ سال زندگی مشترک قصد داشت از شوهرش طلاق بگیرد، نقشه عجیبی کشید.

آدم‌ربایی برای گرفتن طلاق از شوهر

سلامت نیوز: زن جوان که بعد از ۲۰ سال زندگی مشترک قصد داشت از شوهرش طلاق بگیرد، نقشه عجیبی کشید.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از همشهری، او با همدستی مدیر یك كمپ ترك اعتیاد شوهرش را ربود و مخفیانه در كمپ بستری كرد اما این كارش باعث شد به اتهام آدم‌ربایی دستگیر شود.

تحقیقات پلیس در این‌باره از اواسط دی‌ماه سال94 آغاز شد. نزدیكان مردی 45ساله كه چند روز از او بی‌خبر بودند، نزد همسرش رفتند اما او گفت شوهرش چند روز قبل به سر كار رفته و دیگر برنگشته است. هیچ‌كس از این مرد خبر نداشت و معلوم نبود چه بلایی بر سرش آمده است. به همین دلیل ماجرا به پلیس گزارش و تلاش‌ها برای یافتن مرد جوان آغاز شد.

در شرایطی كه 11روز از ناپدید شدن این مرد می‌گذشت اتفاق عجیبی افتاد و او با پای خودش به خانه برگشت. وی كه از چهره‌اش معلوم بود روزهای سختی را گذرانده به دادسرای امور جنایی تهران رفت و از یك توطئه خبر داد. او گفت كه همسرش با مدیر یك كمپ ترك اعتیاد برای ربودن او همدستی كرده است. مرد جوان درباره آنچه اتفاق افتاده بود، گفت:

یك روز وقتی از سركار به خانه برگشتم جلوی خانه چند نفر به زور من را سوار یك خودروی پژو كردند و با خود بردند. هر چه از آنها سؤال كردم جوابی ندادند تا اینكه من را به یك كمپ ترك اعتیاد بردند و 11شبانه‌روز زندانی‌ام كردند. هرچه می‌گفتم كه من اعتیاد ندارم دست از سرم بر نمی‌داشتند تا اینكه فهمیدم پشت پرده این ماجرا همسرم است. ما مدتی بود دچار اختلاف شده بودیم و او می‌خواست از من جدا شود اما من حاضر نبودم طلاقش دهم و او هم نقشه ربودن من را كشید اما بعد از 11شبانه‌روز سخت توانستم از كمپ فرار كنم.

به‌دنبال ثبت اظهارات این مرد همسرش و مدیر كمپ ترك اعتیاد به اتهام دست داشتن در آدم‌ربایی و مخفی كردن مرد جوان احضار شدند. زن جوان ماجرای آدم‌ربایی را به كلی انكار كرد و گفت: شوهرم حاضر نبود من را طلاق دهد. به همین دلیل دنبال راهی برای جدایی از او بودم. فكر كردم اگر وانمود كنم او معتاد است قاضی دادگاه خانواده حكم طلاق را صادر می‌كند. به همین دلیل این نقشه را كشیدم. مدیر كمپ نیز گفت كه چون فكر می‌كرد كه مرد جوان معتاد است او را بستری كرده است. با وجود این پرونده با صدور كیفرخواست به دادگاه فرستاده شد.

در جلسه رسیدگی به این پرونده كه صبح دیروز در شعبه دوم دادگاه كیفری یك استان تهران به ریاست قاضی محسن زالی بوئینی برگزار شد، ابتدا مرد جوان بار دیگر شكایتش را مطرح كرد و خواستار مجازات همسرش و مدیر كمپ شد. او گفت: آنها با نقشه‌ای كه كشیدند من را 11روز آزار دادند. من در میان افراد معتاد گرفتار شده بودم و هیچ‌كس حرفم را گوش نمی‌كرد و شرایط سختی را تحمل كردم.

در ادامه اتهام مباشرت در آدم‌ربایی به زن جوان تفهیم شد و او در دفاع از خودش گفت: قصد من آدم‌ربایی نبود. چون شوهرم گاهی مخفیانه مواد‌مخدر مصرف می‌كرد قصد داشتم با بستری كردنش در كمپ او را از شر اعتیاد خلاص كنم، اما او حالا به‌خاطر آدم‌ربایی از من شكایت كرده است.

متهم ردیف دوم كه اتهامش معاونت در آدم‌ربایی است نیز گفت: من از اختلاف این زن و شوهر اطلاعی نداشتم. او گفت شوهرش معتاد است و من هم چند نفر را فرستادم تا او را از خانه به كمپ بیاورند. بعد از چند روز هم رهایش كردیم. در پایان این جلسه قضات دادگاه با اخذ آخرین دفاع از متهمان برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha