زن معتاد که طعمه های خود را از میان مسافران خانم مترو و اتوبوس هایBRT انتخاب کرده بود، دستگیر و به ده ها فقره جیب بری اعتراف کرد.

سلامت نیوز : زن معتاد که طعمه های خود را از میان مسافران خانم مترو و اتوبوس هایBRT  انتخاب کرده بود، دستگیر و به ده ها فقره جیب بری اعتراف کرد.
در روز پنجم خرداد 89  زن جوانی با حضور در کلانتری 127 نارمک به ماموران گفت: در میدان نبوت در حال سوار شدن به اتوبوسBRT  بودم که متوجه شدم تلفن همراه داخل کیف دستی به همراه وجه نقد و دیگر مدارک شناسایی داخل آن سرقت شده و اطمینان دارم که کیفم را در داخل ایستگاه سرقت کرده اند. با تشکیل پرونده مقدماتی و به دستور بازپرس شعبه ششم دادسرای ناحیه 4 تهران (رسالت)، پرونده جهت رسیدگی تخصصی در اختیار کارآگاهان پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت. با آغاز تحقیقات کارآگاهان پایگاه چهارم و شناسایی تعدادی دیگر از مالباختگانی که بدین شیوه در ایستگاه های اتوبوسBRT  و مترو مورد سرقت و جیب بری قرار گرفته بودند مشخص شد که تمامی مالباختگان از میان زنانی بوده اند که قصد سوار شدن به اتوبوس و مترو را داشته اند لذا برای کارآگاهان قطعی شد که سارق یا سارقان از میان سارقان زن انجام شده است. با توجه به شیوه و شگرد استفاده شده در سرقت ها که نشان از مهارت سارق در ارتکاب سرقت داشت، کارآگاهان پایگاه چهارم اطمینان پیدا کردند که متهم تحت تعقیب آنها از میان زنان سابقه داری است که احتمالا در زمینه جیب بری دارای سابقه است کارآگاهان پایگاه چهارم با بهره گیری از بانک اطلاعات مجرمان سابقه دار تعدادی از مجرمان سابقه دار در زمینه جیب بری را مورد شناسایی قرار داده و تصاویر این متهمان را در مقابل تعدادی از مالباختگان قرار دادند ; با مشاهده تصاویر متهمان ، تعدادی از مالباختگان که موفق به شناسایی سارق شده بودند با اطمینان احدی از مجرمان سابقه دار زن به هویت فاطمه.ک (29 ساله) را مورد شناسایی قرار دادند. سرهنگ کارآگاه رضا موذن، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: از کلیه مالباختگانی که بدین شیوه در ایستگاه ها مترو وBRT  شرق تهران مورد سرقت و جیب بری قرار گرفته اند دعوت می شود جهت طرح شکایت و شناسایی متهم به پایگاه چهارم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha