سلامت نیوز : سرد شدن هوا و تغییر و تحولات جوی، آمار اهدای خون را پایین می آورد بنابراین از هم اكنون به فكر یاری بیماران نیازمند خون باشید.

به گزارش  ایسنا، دكتر حسن ابوالقاسمی ضمن ابراز خرسندی از نزول بركت الهی در كشور اعلام كرد: بارش برف، باران و برودت هوا معمولا منجر به پایین آمدن اهدای خون می‌شود بنابراین از مردم سراسر كشور به‌ویژه استان‌هایی كه با كاهش آماراهدای خون مواجه بوده‌اند، دعوت می‌كنیم تا با اهدای خون خود زندگی هموطنان نیازمند به اهدای خون را نجات دهند.

وی با اشاره به سرمای بی سابقه هوا در سال 86 و همكاری شایان تقدیر مردم كشور در اهدا و جلوگیری از كمبود خون در آن مقطع، ابراز امیدواری كرد كه با حس عمیق انساندوستی كه در هموطنان وجود دارد امسال نیز سرمای هوا نتواند مشكلی را برای خون‌رسانی به بیماران نیازمند به وجود آورد.

مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران پیشاپیش از هموطنان به خاطر نوعدوستی و اهدای خون در روزهای سرد سال تشكر كرد و به كسانی كه در اربعین حسینی نذر اهدای خون دارند توصیه كرد كه خون خود را در هفته‌های قبل و بعد از این مناسبت اهدا كنند تا در همه روزهای زمستان ذخایر مناسبی از خون اهدایی وجود داشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha