سخنگوی سازمان اتش نشانی از انفجار و آتش‌سوزی در یک منزل مسکونی بر اثر نشت گاز یک آب گرمکن خبر داد.

انفجار و آتش‌سوزی بر اثر نشت گاز آب گرمکن

سلامت نیوز:سخنگوی سازمان اتش نشانی از انفجار و آتش‌سوزی در یک منزل مسکونی بر اثر نشت گاز یک آب گرمکن خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل ازایلنا،سیدجلال ملکی ، با اشاره به انفجار و آتش‌سوزی در یک منزل مسکونی گفت: ساعت 5:23 صبح امروز صدای انفجار شدیدی در خیابان آیت‌الله سعیدی خیابان هاشمی در محدوده جنوب غرب تهران شنیده شد.

اوادامه داد: بلافاصله ایستگاه شماره 33 با امکانات کامل به محل حادثه اعزام شد. محل حادثه یک ساختمان مسکونی سه طبقه بود که در هر طبقه یک واحد حدود 50 متری بود و در طبقه دوم این ساختمان انفجار شدیدی رخ داده بود و شدت انفجار به حدی بود که تمام شیشه‌ها و درهای ساختمان دچار تخریب شده و به دیوارهای بالاترین بخش ساختمان یعنی بخش خرپشته هم خساراتی وارد شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی خاطرنشان کرد: براثر این انفجار در همان واحد طبقه دوم آتش‌سوزی رخ داده بود و زمانی که آتش‌نشانان به محل رسیدند بخش‌های زیادی از این واحد کاملا شعله ور بود و دود نیز در داخل طبقات منتشر شده بود.

ملکی با اشاره به زن و مرد جوانی که در آن لحظه در داخل همان واحد بودند، گفت: هر دو نفر در حالی که دچار سوختگی شدیدی شده بودند موفق شدند از واحد مورنظر خارج شوند. آتش‌نشانان نیز در اولین اقدام آن دو نفر را از ساختمان خارج کردند و به عوامل اورژانس تحویل دادند. چند نفر نیز در طبقات دیگر ساختمان حضور داشتند که شکر خدا مشکل خاصی پیش نیامده بود و از ساختمان خارج شده بودند.

او تصریح کرد: آتش‌نشانان بلافاصله عملیات خاموش کردن آتش را آغاز کردند و به سرعت آن را تحت کنترل درآورده و از سرایت به واحدهای دیگر جلوگیری شد. آتش خاموش و دود حاصل از آن نیز تخلیه شد. محل نیز ایمن‌سازی و با حضور کارشناس آتش‌نشانی مشخص شد نشت گاز از آب گرمکن و رسیدن آن به شعله باعث این انفجار شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha