سلامت نیوز : ارتقاء کیفی خدمات دهی به بیماران و مراجعان به بیمارستان ها ، از اهداف مهم اجرای طرح حاکمیت بالینی در کشور است .

کارشناس گروه حاکمیت بالینی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در حاشیه اولین سمینار آموزشی حاکمیت خدمات بالینی در زاهدان با بیان این مطلب به وب دا گفت: از آبان ماه سال گذشته اجرای این طرح در برخی بیمارستانهای کشور از جمله بیمارستان های زاهدان آغاز شده است.

خانم رفیعی با اشاره به اینکه افزایش رضایتمندی از خدمات ، موجب بهبود جسمی و روانی بیمار میشود ادامه داد : با توجه به اینکه بخش اورژانس بیمارستان ها دارای بیشترین مراجعان می باشند  ارتقاء خدمات در این بخش و نیز نحوه برخورد کادر درمانی با بیماران و همچنین ایمنی درمانی بیمار در این طرح بسیار مورد توجه قرار گرفته است .

دکتر فاطمی از اساتید دانشگاه علوم پزشکی زاهدان و دارنده گواهینامه حاکمیت بالینی از دانشگاه لیزر انگلستان نیز گفت : با توجه به تقاضای رو به رشد مراجعان به مراکز درمانی در جهت ارتقاء کمی و کیفی خدمات ارائه شده به آنان ، اجرای این طرح بسیار ضروری به نظر می رسد .

حق پرست مدیر دفتر پرستاری و مامایی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان هم گفت : این سمینار آموزشی به مدت 2 روز با حضور اساتید و مدرسان نیروهای درمانی جهت اجرای طرح حاکمیت بالینی برگزار می شود./

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha