معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بیش از شش‌ هزار و ۶۵۰ پروژه بهداشتی در استان‌ها در حال اجرا است که برای تکمیل آنها ۸ هزار میلیارد ریال اعتبار هزینه می‌شود.

۸ هزار میلیارد ریال برای تکمیل پروژه‌های بهداشتی هزینه می‌شود

سلامت نیوز:معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: بیش از شش‌ هزار و ۶۵۰ پروژه بهداشتی در استان‌ها در حال اجرا است که برای تکمیل آنها ۸ هزار میلیارد ریال اعتبار هزینه می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایسنا، علیرضا رئیسی در نشستی با خبرنگاران در بوشهر با تأکید بر تکمیل پروژه پرونده الکترونیک سلامت، اظهار داشت: یکی از برنامه‌های مهم وزارت بهداشت، تکمیل پروژه پرونده الکترونیک سلامت ایرانیان است که برنامه‌های مهمی در این پروژه اجرا شده است.

وی از برنامه استقرار پزشک خانواده خبر داد و افزود: پزشک خانواده یکی از نیازها و زیرساخت‌های اصلی پروژه سلامت در جامعه است که این مهم در ۱۰ استان به‌ صورت آزمایشی اجرا می‌شود.

معاون بهداشتی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه تا پایان امسال نظام ارجاع و پزشک خانواده در ۱۰ استان اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد: برنامه نظام ارجاع در استان‌های گلستان، اردبیل، زنجان، یزد، بوشهر، آذربایجان و دیگر استان‌ها تا پایان سال اجرا می‌شود که نتایج آن به دیگر استان‌ها تعمیم می‌یابد.

رئیسی تکمیل پرونده الکترونیک، پزشک خانواده، نظام ارجاع و توسعه پروژه‌های دندانپزشکی را از اولویت‌های معاونت بهداشت وزارت بهداشت دانست و افزود: بیش از شش‌ هزار و ۶۵۰ مرکز بهداشتی در سراسر کشور در حال ساخت است که ۲ هزار پروژه آن در دهه فجر امسال افتتاح می‌شود.

وی افزود: برای تکمیل پروژه‌های در دست معاونت بهداشتی ۸ هزار میلیارد ریال اعتبار هزینه می‌شود.




برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha