مدیر کل مدیریت بحران استانداری قزوین از وقوع تصادف زنجیره ای30خودرو در آزاد راه کرج - قزوین خبر داد و گفت: این حادثه بامداد جمعه در محدوده شهرستان آبیک رخ داد.

تصادف زنجیره ای 30 خودرو در آزاده راه کرج - قزوین

سلامت نیوز: مدیر کل مدیریت بحران استانداری قزوین از وقوع تصادف زنجیره ای30خودرو در آزاد راه کرج - قزوین خبر داد و گفت: این حادثه بامداد جمعه در محدوده شهرستان آبیک رخ داد.

به گزارش سلامت نیوز، ایرج زاهدپور در گفت گو با ایرنا افزود: این حادثه به علت لغزندگی جاده و مه شدید اتقاق افتاده و بر اثرآن یک تریلر واژگون شده و 29 خودروی سواری با هم برخورد کرده اند.
وی اظهار کرد: بر اساس اظهار نظر کارشناساسان، این تصادف ها به دلیل عدم توجه به جلو درکیلوکتر 45 این آزاده در لاین جنوبی رخ داده است.
سرپرست فرمانداری آبیک نیز گفت: تصادف زنجیره ای در اتوبان قزوین کرج ۲۵ مجروح برجای گذاشته است.
سیدمحمد حسینی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: قیچی شدن و خروج تریلر از مسیر به دنبال آن مه شدید و لغزندگی جاده موجب این تصادف زنجیره ای شده است.
وی با بیان اینکه این حادثه تا کنون هیچ کشته ای نداشته است افزود: ۲۵ نفر از مصدومان این حادثه به بیمارستان های شهید رجایی قزوین و بیمارستان شهرستان آبیک منتقل شدند و سایر سرنشینان نیز در اقامتگاه‌های موقت استان داده شدند.
معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای قزوین نیز از رانندگان خواست تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند و با احتیاط کامل رانندگی کنند.
جواد حق لطفی در گفت و گو با ایرناافزود: با توجه به برودت هوا و لغزندگی جاده ها رانندگان از شتاب و عجله پرهیز کنند.
استان قزوین دارای 217 کیلومتر آزادراه، 292 کیلومتر بزرگراه، 253 کیلومتر راه اصلی و 563 کیلومتر راه فرعی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha