بخشدار لاریجان از توابع شهرستان آمل گفت که برف مناطقی از این بخش در مسیر جاده هراز حد فاصل آب اسک تا بعد از آستانه مبارکه امامزاده هاشم (ع) به سمت استان تهران را سفیدپوش کرده است.

برفی شدن جاده هراز / رانندگان زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند

سلامت نیوز: بخشدار لاریجان از توابع شهرستان آمل گفت که برف مناطقی از این بخش در مسیر جاده هراز حد فاصل آب اسک تا بعد از آستانه مبارکه امامزاده هاشم (ع) به سمت استان تهران را سفیدپوش کرده است.

به گزارش سلامت نیوز، رضا مقدم درگفت و گو با ایرنا در آمل افزود که سطح جاده در این محدوده که از کیلومتر 80 تا 105 جاده هراز را شامل می شود ، تقریبا پوشیده از برف شده است و بارش برف هم همچنان ادامه دارد و بر شدت آن افزوده می شود.
وی گفت که سطح جاده در این محدوده لغزنده شده و ضروری است که رانندگان برای اطمینان بیشتر و افزایش ایمنی در سفر حتما با زنجیرچرخ تردد کنند.
بخشدار لاریجان افزود که ماموران راهداری و حمل ونقل جاده ای این بخش نیز در آماده باش کامل هستند و اکیپ های راهداری هم نمک پاشی در گردنه های برف گیر را آغاز کرده اند.
جاده هراز به خاطر تعطیلات چند روز گذشته با حجم بالای مسافران در مسیرهای رفت و برگشت از تهران به آمل و نیز آمل به تهران مواجه شده و ترافیک نیز در این جاده در ساعاتی از شبانه روز نیمه سنگین و در مقاطعی سنگین می شود .
پلیس راه مازندران هم با اشاره به اینکه ترافیک در حال حاضر در جاده های ارتباطی این استان به تهران عادی و روان درجریان است، از رانندگانی که قصد تردد از جاده های کوهستانی مازندران را دارند خواست تا زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی به همراه داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha