چهارشنبه ۲۲ دی ۱۳۸۹ - ۰۹:۴۴
کد خبر: 23229
سلامت نیوز : رییس شورای عالی نظام پرستاری کشور در همایش «نظام جمهوری اسلامی ایران، پرستاران، دستاوردهای تاریخی» از دو برابر شدن حقوق پرستاران در راستای قانون تعرفه گذاری خدمات پرستاری خبر داد.

به گزارش وب دا  شمس الدین شمس در این همایش، گفت: با اجرای طرح تعرفه گذاری طبق پیش بینی نظام پرستاری و توافقات انجام شده با وزارت بهداشت تا حدودی عدالت در پرداخت ها رعایت می شود و دریافتی پرستاران به دوبرابر وضعیت فعلی افزایش می یابد.

وی در ادامه افزود: این طرح به صورت نمونه در 12 بیمارستان تهران آغاز شده و امیدواریم پس از سه تا شش ماه در سراسر کشور اجرا شود.

این مقام مسئول در مورد قانون ارتقای بهره وری کارکنان بالینی نظام سلامت، گفت: این قانون ابتدای دی ماه ابلاغ و اجرایی شد و در راستای کمبودی ناشی از اجرای این قانون به وجود می آید مجوز استخدام 23 هزار نفر کادر پرستاری داده شد که در آینده بسیار نزدیک اطلاعیه آزمون استخدام آنان صادر می شود.

رییس شورای عالی نظام پرستاری کشور با اشاره به برگزاری این آزمون در اسفند ماه سال جاری، افزود: آزمون استخدام 23 هزار نفر کادر پرستاری در ششم اسفند ماه برگزار می شود که پس از اعلام نتایج و طی مراحل استخدام در ابتدای سال 90 به سیستم درمانی کشور اضافه می شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha