مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت نام داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 97 از پنجشنبه 16 آذرماه آغاز شده است و چهارشنبه، 22 آذرماه پایان می پذیرد.

مهلت ثبت نام کارشناسی ارشد تا 22 آذر

سلامت نیوز:مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت نام داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 97 از پنجشنبه 16 آذرماه آغاز شده است و چهارشنبه، 22 آذرماه پایان می پذیرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا،حسین توکلی اظهار داشت: مهلت ثبت نام برای آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1397 در تمامی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی دولتی و غیر دولتی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی و بیست و سومین المپیاد علمی- دانشجویی کشور 22 آذرماه پایان می یابد.


وی افزود: ثبت نام در این آزمون منحصراً به صورت اینترنتی و از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org انجام خواهد پذیرفت.
توکلی ادامه داد: تا ساعت 8 صبح امروز، 18 آذرماه تعداد 29 هزار و 631 نفر برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد سال 97 ثبت نام کرده اند.
آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1397 در 6 گروه آموزشی و 140 کدرشته روزهای پنجشنبه و جمعه 6 و 7 اردیبهشت 97 برگزار خواهد شد و داوطلبان لازم است از روز دوشنبه 3 تا 5 اردیبهشت ماه 97 با مراجعه به پایگاه اطلاع رسانی این سازمان نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha