سلامت نیوز :بزرگترین اجلاس نظام سلامت كشور 23 دی ماه با حضور مقامات عالی‌رتبه نظام در محل سالن اجلاس سران برگزار می‌شود.

دکتر باقر لاریجانی، رییس شورای سیاستگذاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در گفتگو با وب دا درخصوص برگزاری بزرگترین اجلاس نظام سلامت گفت: در سطح وزارت  بهداشت خوشبختانه تلاش های وسیعی در چهارچوب نقشه های علمی وسلامت کشوروبراساس برنامه پنجم توسعه صورت گرفته است.

وی افزود: مباحث مورد نظر ومرتبط با توسعه نظام سلامت با حضورمعاونان وروسای بیمارستان ها در این کنگره به بحث وتبادل نظرگذاشته می شود.

گفتنی است: در همین رابطه دكتر حسن آقاجانی مدیركل دفتر وزارتی و روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی در خصوص برگزاری بزرگترین اجلاس نظام سلامت به خبرنگار وب دا، گفت: با توجه به موقعیت خاص زمانی كه در آن قرار داریم و آغاز قانون‌های برنامه پنجم توسعه كشور و هدفمندی یارانه‌ها این اجلاس بزرگ با حضور مقامات عالی‌رتبه كشور، مقام عالی وزارت، معاونان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكی، مدیران ارشد حوزه‌های ستادی، مدیران كل، رؤسای بیمارستان‌ها و كلیه تصمیم‌گیرندگان و عوامل اجرایی حوزه نظام سلامت كشور برگزار می‌شود.

وی افزود: در این اجلاس مواردی نظیر هم‌اندیشی، همفكری، هماهنگی و همزبانی و به دنبال آن عزم ملی برای عملی كردن اهداف عالی نظام سلامت كه متولی خدمت‌رسانی در حوزه بهداشت، درمان و آموزش پزشكی به مردم و جامعه است مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

به گفته آقاجانی بررسی تأثیرات قانون‌های برنامه پنجم توسعه و هدفمندی یارانه‌ها بر نظام سلامت و بررسی راهكارهای اجرایی بهتر این قوانین و كسب آمادگی لازم برای ارتقاء خدمات بالینی موارد دیگر مورد بررسی در این اجلاس خواهد بود.

لازم به ذکر است در این اجلاس فقط افرادی که کارت دعوت دارند می توانند شرکت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha