معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف 293 کیلو و 630 گرم تریاک در بازرسی از یک سواری پژو پارس در شهرستان نائین خبر داد .

توقیف سواری پژو با بیش از 290 کیلو گرم تریاک

سلامت نیوز:معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف 293 کیلو و 630 گرم تریاک در بازرسی از یک سواری پژو پارس در شهرستان نائین خبر داد .


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا ، سرهنگ "جهانگیر کریمی" گفت : ماموران یگان امداد شهرستان نائین حین کنترل خودروهای عبوری از محور "نائین-اردکان" به یک دستگاه سواری پژو پارس مشکوک و دستور ایست صادر کردند.

به گزارش پایگاه خبری، پلیس،وی افزود: راننده خودرو به دستور ماموران توجهی نکرد و به صورت خلاف با سرعت زیاد متواری شد که ماموران وارد عمل شدند و در عملیاتی منسجم و ضربتی خودرو را متوقف کردند.

این مقام انتظامی بیان داشت: در بازرسی از این خودرو مقدار 293 کیلو و 630 گرم تریاک که زیر صندلی ها و صندوق عقب پژو جاساز شده بود کشف شد.

سرهنگ جهانگیر کریمی در پایان با اشاره به اینکه راننده خودرو با استفاده از تاریکی شب متواری شده است خاطر نشان کرد، این سوداگر مرگ شناسایی شده و به زودی دستگیر خواهد شد و به قاچاقچیان مواد افیونی هشدار داد که نیروی انتظامی با اینگونه افراد و سوداگران مرگ برخورد قاطع و قانونی می کند واجازه جولان و سرکشی به ‌آنان نخواهد داد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha