سلامت نیوز : رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: کنگره بین‌ا‌لمللی بیهوشی یکی از علمی‌ترین کنگره‌های آموزشی و پژوهشی کشور است که به همت گروه بیهوشی دانشگاه و بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز برگزار می‌شود که برگزاری آن در ارتقای علمی این رشته در کشور بسیار موثر است.

 دکتر محمدحسین سرمست در مراسم افتتاح یازدهمین کنگره بین‌المللی بیهوشی و مراقبت های ویژه که در تالار امام رضا (ع) اهواز برگزار شد، اظهار کرد: خوزستان استانی متعلق به همه کشور است که در زمینه‌های مختلف نفت، اقتصاد و کشاورزی دارای توانمندی‌های بسیاری است.

وی افزود: دفاع مردم خوزستان در آغاز جنگ تحمیلی که هنوز فرصت یاری ملت ایران فراهم نشده بود، نشان دهنده غیرت مردم این استان است.

سرمست تصریح کرد: خوزستان با چهار و نیم میلیون نفر جمعیت و دارا بودن منابع غنی طبیعی و انسانی از مهمترین ذخایر کشور است و دانشگاه علو پزشکی جندی شاپور اهواز که دارای قدمتی طولانی است افتخار ارائه پزشکی و تامین سلامت مردم خوزستان را برعهده دارد.

وی خاطرنشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با حدود 480 عضو هیات علمی و 17 هزار پرسنل در بخش‌های مختلف بهداشتی و درمانی، خدمات آموزشی مختلفی را در رشته‌های تخصصی و فوق تخصصی ارائه می‌دهد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اظهار کرد: این دانشگاه در امر پژوهش، رکن مهمی در کشور محسوب می‌شود و گروه بیهوشی حاضر در این دانشگاه نیز موفقیت‌ها و افتخارات بسیاری را کسب کرده است.

سرمست گفت: گروه بیهوشی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز افتخار دارد که فعالیت‌های آموزشی و تخصصی خود را در سال‌های پیش از انقلاب آغاز کرده و در سال‌های دفاع مقدس نیز حضور متخصصان این گروه در ارائه خدمات بسیار تاثیرگذار بود.

وی با اشاره به تاثیر برگزاری چنین کنگره‌هایی در ارتقای علم بیهوشی افزود: دانشگاه جندی شاپور اهواز و سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت اهواز به خوبی شرایط برگزاری این کنگره را فراهم کردند.امیدوارم مقالات و دستاوردهای علمی که در این کنگره ارائه می شود در پیشبرد اهداف درمانی کشور موثر واقع شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha