معاون امدادو نجات هلال احمر لرستان گفت: اگر در روزهای آینده برف ببارد عملیات جستجوی تنها مفقود حادثه اشترانکوه تا مردادماه متوقف می شود.

تلاش برای یافتن پیکر آخرین کوهنورد مفقود شده در اشترانکوه قبل از بارش اولین برف

سلامت نیوز:معاون امدادو نجات هلال احمر لرستان گفت: اگر در روزهای آینده برف ببارد عملیات جستجوی تنها مفقود حادثه اشترانکوه تا مردادماه متوقف می شود.
                                                                                                                                                                                                   
به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،محمد محمدی اظهار داشت: ششمین روز جستجوی یافتن مفقودان حادثه ریزش بهمن در اشترانکوه امروز با حضور تیم های امدادی آغاز شد. پس از کشف هشت جسد در روزهای گذشته، تلاش ها برای یافتن جسد "علی حسینی" آخرین کوهنورد جانباخته این حادثه ادامه دارد.

وی با بیان اینکه روزانه 50 تا 60 کوهنورد و امدادگر کوهستان منطقه بهمن زده را جستجو می کنند، گفت: تمام تلاش خود را می کنیم که بتوانیم امروز پیکر اخرین مفقود شده حادثه را پیدا کنیم.

معاون امدادو نجات هلال احمر در مورد خطرات موجود برای امدادگران و کوهنوردان گفت: احتمال ریزش بهمن در دهلیز چپ قله وجود دارد اما با قرار دادن دیده بان امنیت تیم های جستجو را تامین کردیم.


به گفته محمدی، در صورت بارش اولین برف در منطقه عملیات جستجو متوقف و به مردادماه سال آینده موکول می شود. اما تلاش داریم قبل از ریزش برف پیکر "علی حسینی" را پیدا کنیم.


وی در مورد چرایی توقف عملیات جستجو گفت: با بارش اولین برف احتمال ریزش بهمن در منطقه وجود دارد. با بارش برف جدید و انباشت برف،امکان یافتن جسد وجود ندارد.

                                                    

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha