رئیس انجمن جامعه متخصصان داخلی گفت: افراد خودسرانه Bكمپلكس تزریق نكنند، مصرف میوه و سبزی تازه و مصرف گروه‌های مختلف غذایی افراد را نسبت به این ویتامین‌ها بی‌نیاز می‌كند.

سلامت نیوز : رئیس انجمن جامعه متخصصان داخلی گفت: افراد خودسرانه Bكمپلكس تزریق نكنند، مصرف میوه و سبزی تازه و مصرف گروه‌های مختلف غذایی افراد را نسبت به این ویتامین‌ها بی‌نیاز می‌كند.

ایرج خسرونیا در گفت‌و‌گو با  فارس، افزود: افرادی كه غذا به اندازه نیاز خود نمی‌خورند و مبتلا به سؤتغذیه هستند، می‌تواند برای رفع نیاز‌های خود از دارو و یا مكمل‌های ویتامین استفاده كنند.

وی گفت: كسانی كه رژیم غذایی آنها سرشار از سبزی‌ها و میوه‌های تازه است، نیازی به مصرف دارو و مكمل ویتامین ندارند و مصرف بیشتر مكمل‌ها و ویتامین‌ها موجب بروز مسمومیت می‌شود.

رئیس انجمن جامعه متخصصان داخلی افزود: افرادی كه تمایل به خوردن غذا ندارند و از رژیم غذایی ناقص برخوردار هستند نیز می تواند برای پیشگیری از سوءتغذیه از مكمل‌های ویتامینی استفاده كنند.

خسرونیا گفت: افراد خودسرانه Bكمپلكس تزریق نكنند به دلیل اینكه مصرف میوه و سبزی تازه و مصرف گروه‌های مختلف غذایی افراد را نسبت به این ویتامین‌ها بی‌نیاز می‌كند و كسی كه احساس كسالت و ضعف می‌كند، نیز نباید خور سرانه Bكمپلكس تزریق كند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha