معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: از ابتدای سال تاکنون در مجموع 350 مرکز اورژانس اجتماعی در کشور فعال شده اما لازم است که منابع اعتباری آنها را سریع تر بگیریم تا با کیفیت بهتری خدمات را ارائه دهیم.

معاون سازمان بهزیستی کشور: 350 مرکز اورژانس اجتماعی راه اندازی شد

سلامت نیوز:  معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: از ابتدای سال تاکنون در مجموع 350 مرکز اورژانس اجتماعی در کشور فعال شده اما لازم است که منابع اعتباری آنها را سریع تر بگیریم تا با کیفیت بهتری خدمات را ارائه دهیم.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا،حبیب الله مسعودی فرید  افزود: مراکز اورژانس اجتماعی در تمام شهرهای بالای 50 هزار نفر، راه اندازی شده است.
وی خاطرنشان کرد: براساس قانون برنامه توسعه ششم این مراکز باید تا پایان سال اول قانون، راه اندازی می شد و یکصد میلیارد تومان برای این اقدام در بودجه سال 96 درنظر گرفته شد.

معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: سیاستی که بهزیستی با همکاری وزارت بهداشت برای کودکان متولد شده از مادران معتاد در بیمارستان ها دارد این است که هر کودکی که از مادر دارای اعتیاد به دنیا آمد، ترخیص نمی شود مگر اینکه اقدامات لازم برای کودک انجام شود.


مسعودی فرید افزود: این اقدامات هم شامل کارهای مددکاری از سوی بهزیستی و هم اقداماتی از سوی وزارت بهداشت است که باید انجام شود.
اورژانس اجتماعی برای پیگیری موضوعات اجتماعی از جمله همسرآزاری، کودک آزاری و خودکشی با شماره تلفن 123 فعالیت می کند.



برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha