مدیرکل حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با بیان شرایط معافیت از سربازی افراد تحت پوشش این نهاد گفت: فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار که تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و فرزندان خانواده‌هایی که سرپرست آن از کار افتاده است و سه خواهر دارند نیز از سربازی معاف خواهند شد.

شرایط معافیت از سربازی مددجویان کمیته امداد

سلامت نیوز: مدیرکل حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با بیان شرایط معافیت از سربازی افراد تحت پوشش این نهاد گفت: فرزندان ذکور زنان سرپرست خانوار که تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و فرزندان خانواده‌هایی که سرپرست آن از کار افتاده است و سه خواهر دارند نیز از سربازی معاف خواهند شد.

به گزارش سلامت نیوز، مجید زارع فرد درگفت‌وگو با ایسنا، در ادامه با بیان اینکه 9271 نفر در سال 96 از این تسهیلات استفاده کرده‌انداظهار کرد: تا کنون 374 مورد نیز با استفاده از خدمات معافیت مربوط به از کارافتادگی سرپرست خانوار به همراه سه خواهر، از خدمت سربازی معاف شده اند. همچنین 2470 مورد نیز از معافیت مربوط به زنان سرپرست خانوار بهره‌مند شدند.

زارع فرد در ادامه با اشاره به خدمات کاهش تعرفه صدور کارت معافیت نیز برای افراد تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: تا کنون برای 1165 نفر از افراد مشمول سربازی تحت پوشش کمیته امداد هزینه این خدمات کاهش یافته است.

مدیرکل حمایت‌های اجتماعی کمیته امداد امام خمینی (ره) کشور با اشاره به خدمات این کمیته به سربازانی که مشمول معافیت نمی‌شوند اما تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند تصریح کرد: بر اساس توافق و مکاتباتی که با سازمان نظام وظیفه انجام شده است، با توجه به اینکه این افراد نان آور خانواده محسوب می‌شوند مقرر شده تا محل خدمت آنان نزدیک محل سکونت‌شان باشد. به این ترتیب در سال جاری 5261 نفر نیز از این خدمات بهره‌مند شده‌اند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha