سلامت نیوز : دبیر علمی پنجمین كنگره علمی انجمن دندانپزشكان عمومی با اشاره به اینكه پنجمین كنگره سالیانه انجمن دندانپزشكان عمومی ایران تا 24 دی ماه در هتل المپیك ادامه دارد، گفت: در این كنگره دستاوردهای نوین دندانپزشكی ایران و جهان ارائه می‌شود.

لیلا صدقی در گفت‌وگو با  فارس  اظهار داشت: پنجمین كنگره علمی انجمن دندانپزشكان عمومی با ارائه 400 مقاله جدید علمی و همچنین پانل‌های دندانپزشكی و در نهایت یك صد پوستر تا 24 دی ماه در هتل المپیك آغاز ادامه دارد.

وی به تجلیل از 10دندانپزشك پیشكسوت در پنجمین كنگره علمی انجمن دندانپزشكان عمومی اشاره كرد و گفت: در این كنگره كه استقبال بسیاری نیز از سوی متخصصان دندانپزشكی صورت پذیرفته است، دندانپزشكان از 14 امتیاز بازآموزی برخوردار می‌شوند.

صدقی با اشاره به اینكه در روز نخست پنجمین كنگره علمی انجمن دندانپزشكان عمومی پانل زیبایی دندان از جمله نكات مهم برای موفقیت در بی‌دندانی كامل و تأمین زیبایی مناسب افراد بررسی می‌شود، تصریح كرد: استفاده از كامپوزیت در زیبای دندان‌های قدامی نیر در این پانل مورد بررسی قرار می‌گیرد.

دبیر علمی پنجمین كنگره علمی انجمن دندانپزشكان عمومی اظهار داشت: پانل ایمپلنت در این كنگره به ریسك فاكتورهای عمومی، تكنیكی، پایومكانیكال و زیبایی می‌پردازد.

صدقی به پانل ویژه دندانپزشكان و بررسی‌هایی قانونی اشاره كرد و گفت: در این پانل نیز كه با پرسش و پاسخ همراه است به مسائل پزشكی قانونی پرداخته می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha