دکتر محمدرضا رحیمی،معاون اول رییس جمهور در گردهمایی بزرگ دست اندرکاران نظام سلامت با تشکر از زحمات بی دریغ مسئولان نظام سلامت از تمامی افراد موثر در این نظام قدردانی کرد.

دکتر محمدرضا رحیمی،معاون اول رییس جمهور در گردهمایی بزرگ دست اندرکاران نظام سلامت با تشکر از زحمات بی دریغ مسئولان نظام سلامت از تمامی  افراد موثر در این نظام قدردانی کرد.
سلامت نیوز ، رحیمی  در ادامه گفت: امروز در این گردهمایی شکوهمند از افراد حاضر خواهشمندم تا با توجه به اهداف نظام سلامت پیمانی را بین جامعه سلامت وکمیسیون پزشکی مجلس برنامه ریزی کنند تا با انعقا د این پیمان  بتوانند در راستای اهداف خود شاهد پیشرفت های عظیمی باشند.

رحیمی تصریح کرد: در بخش سلامت، دولت از هیچ امری کوتاهی نکرده و به ویژه در سفرهای استانی به بخش سلامت روانی، جسمانی، تامین بهداشت ودارو توجه ویژه ای داشته،  به طوریکه در نظام سلامت تحول بزرگی در روستاهای کشور ومناطق محروم صورت گرفته است.

معاون اول رییس جمهور در ادامه با اشاره به پیشرفت های چشمگیر خدمات پزشکی در سالهای اخیر ابراز داشت: نظام پزشکی ایران در سال 1363 توسط 3000پزشک پاکستانی وهندی اداره می شد ولی در حال حاضر در حوزه سلامت به حضور متخصصان وافراد کارآمد مفتخریم چراکه وجود این افراد در رشته های گوناگون پزشکی در داخل وخارج از کشور نشانگر هوشمندی ایرانیان است.

وی افزود: تعهد پزشکان ایرانی علاوه بر اینکه تحولی بزرگ را در کشور ایجاد کرده زمینه ساز رشد مسائل علمی وتحقیقی بوده است و به همین خاطر هیچ گاه نمی توان حضور موثر این افراد را با افراد دیگر در حوزه های مختلف مقایسه کرد.

رحیمی ادامه داد: امروز سه دهه از انقلاب می گذرد و جامعه پزشکی،بهداشتی و درمانی وتجهیز بیمارستان ها بیانگر رشد 400 درصدی نسبت به قبل است وهمچنان دارای حرکتی شتابان است.

وی با اشاره به اینکه ایران در قله تحولات و تحریم های مختلف قرار دارد گفت: بنای جلوگیری از مرگ ومیر مادران ونوزادان و کاهش مشکلات عمده خانوادگی در سالهای اول انقلاب  پایه گذاری شد ودرحال حاضر کاملا مشهود وبارز است که چه تغییراتی در نظام پزشکی ایجاد شده واین زحمات انصافا قابل تقدیر وتشکر است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha