مدیر کل فرآورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو با رد وجود ژلاتین خوکی در ایران، گفت: منشاء تمام ژلاتین ها را در مرکز تحقیقات مرکز حلال با همکاری دانشگاه ها مشخص و شناسایی کرده ایم.

ژلاتین خوکی در ایران نداریم

سلامت نیوز:مدیر کل فرآورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو با رد وجود ژلاتین خوکی در ایران، گفت: منشاء تمام ژلاتین ها را در مرکز تحقیقات مرکز حلال با همکاری دانشگاه ها مشخص و شناسایی کرده ایم.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا ، بهروز جنت ضمن اشاره به موضوع حلال و حرام مواد غذایی در ادیان الهی افزود: باید توجه کرد که انسان سالم، انسانی است که به حلال و حرام در مواد غذایی اعتقاد و التزام دارد.


به گزارش سازمان غذا و دارو،وی ادامه داد: ما به عنوان مسئولین سلامت باید توجه کنیم که حلال و حرام مواد غذایی در سلامت جامعه تاثیر دارد. دین اسلام، جزو معدود ادیانی است که در خط مشی حلال و حرام، سلامتی را مدنظر قرار داده است. طبق دین اسلام، تمام مواد غذایی مضر برای سلامتی ، حرام محسوب می‌شود.


وی تاکید کرد: مسئولین فنی و ناظرینی که در روند تولید مواد غذایی حضور دارند و نظارت می‌کنند، مسئولیت سنگینی بر عهده دارند.
مدیر کل فرآورده های غذایی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو با اشاره به اهمیت نقش مسئولین فنی و ناظرین در تولید و بسته‌بندی مواد غذایی گفت: در حال حاضر مواد غذایی تحت نظارت مسئولان فنی بسته‌بندی و فرموله می‌شود.


جنت تاکید کرد: هر چه در بازار اسلامی عرضه می‌شود، جای شک ندارد و مردم می‌توانند از آن استفاده کنند و بدانند که این محصولات، حلال است.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha