آمارها نشان می دهد هم چنان كه نرخ چاقی در آمریكا و كانادا رو به افزایش است هزینه‌های درمان این عارضه نیز به طور فزاینده‌ای رو به افزایش داشته به طوری كه طبق آخرین محاسبات در منطقه آمریكای شمالی، سالانه 300 میلیارد دلار هزینه درمان چاقی می‌شود.

سلامت نیوز :آمارها نشان می دهد هم چنان كه نرخ چاقی در آمریكا و كانادا رو به افزایش است هزینه‌های درمان این عارضه نیز به طور فزاینده‌ای رو به افزایش داشته به طوری كه طبق آخرین محاسبات در منطقه آمریكای شمالی، سالانه 300 میلیارد دلار هزینه درمان چاقی می‌شود.
طبق گزارش جدید جامعه كارشناسان بیمه كه یك سازمان همكاری تخصصی، آموزشی و پژوهشی برای این كارشناسان در ایالات متحده و كاناداست، كل هزینه اقتصادی چاقی و اضافه وزن در آمریكا هر سال 270 میلیارد دلار برآورد شده و در كانادا نیز این مبلغ سالانه حدود 30 میلیارد دلار است.

به گزارش ایسنا به نقل از  خبرگزاری شینهوا، این بار اقتصادی كه به دلیل شیوع چاقی بر اقتصاد هر دو كشور تحمیل می‌شود نتیجه افزایش تقاضا برای مراقبت‌های پزشكی، كاهش بازده كارگری مناسب به دلیل افزایش نرخ مرگ ومیر ناشی از چاقی، كاهش كارآیی كارگران به دلیل ناتوانی‌های كارمندان فعال در اثر اضافه وزن است.

این یافته حاصل بازبینی روی روزنامه‌های منتشر شده بین ژانویه سال 1980 تا ژوئیه سال 2009 است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha