رییس دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در مراکز تحقیقاتی جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران پتانسیل‌های زیادی وجود دارد که به فعلیت رسیدن این پتانسیل‌ها نیازمند حمایت و بسترسازی مناسب است.

سلامت نیوز : رییس دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: در مراکز تحقیقاتی جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران پتانسیل‌های زیادی وجود دارد که به فعلیت رسیدن این پتانسیل‌ها نیازمند حمایت و بسترسازی مناسب است.
دکتر حسین کیوانی در حاشیه بازدید از فعالیت‌های مرکز تحقیقات سرطان پستان و لیزر در پزشکی جهاددانشگاهی در گفت وگو با ایسنا، اقدامات انجام شده در این مراکز را قابل تحسین ارزیابی کرد و اظهار داشت: هیچ یک از فعالیت‌های انجام شده در این نهاد کپی برداری شده نیست و همگی کاربردی و برای اولین بار ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: پتانسیل‌ها و انگیزه‌های بالایی در بین محققان مراکز تحقیقاتی جهاد دانشگاهی علوم پزشکی تهران وجود دارد و این افراد با بهره‌مندی بهینه‌ای که از تمامی امکانات موجود داشته‌اند تاکنون توانسته‌اند کارهای بزرگی را ارائه دهند که نیازمند حمایت بیشتر است.

دکتر کیوانی خاطرنشان کرد: ما آمادگی داریم تا در قالب شرکت دانش بنیان مرکز تحقیقاتی لیزر در پزشکی جهاد دانشگاهی را تحت حمایت قرار دهیم تا بتواند در راستای خدمت رسانی و اعتلای سلامت جامعه بر مبنای سیاست گذاری‌های وزارت بهداشت گام های موثری را بردارد.

رییس دفتر توسعه فناوری سلامت وزارت بهداشت خدمات ارائه شده به بیماران سرطانی به خصوص سرطان پستان را توسط پژوهشکده سرطان پستان جهاد دانشگاهی هم راستا با اهداف وزارت بهداشت برای خدمت رسانی به این گروه از بیماران دانست و تصریح کرد: زمینه‌های دانش خوبی در این مرکز توسعه پیدا کرده که باید با بسترسازی مناسب پتانسیل‌های موجود در آن به فعلیت رسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha