رئیس سازمان نظام پرستاری گفت: قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری از ابتدای بهمن امسال در 12 بیمارستان پایلوت تهران اجرا می‌شود

سلامت نیوز : رئیس سازمان نظام پرستاری گفت: قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری از ابتدای بهمن امسال در 12 بیمارستان پایلوت تهران اجرا می‌شود.
غضنفر میرزابیگی  با بیان اینكه طبق قانون تعرفه‌گذاری خدمات پرستاری كارانه پرستاران بر اساس تعرفه تعیین‌شده محاسبه می‌شود، اظهار داشت: 12 بیمارستان در پایتخت به صورت پایلوت موظف به اجرای این قانون هستند.

وی افزود: این بیمارستان‌ها منتخبی از بیمارستان‌های تامین اجتماعی، نیروهای مسلح، بیمارستان‌های خصوصی و دولتی در دو بخش آموزشی و درمانی هستند.

میرزابیگی به فارس گفت: در حال حاضر افزایش 100 درصدی یعنی یك برابر حقوق دریافتی در زمینه كارانه‌های پرستاران را خواهیم داشت كه دریافتی آن بر اساس كیفیت عملكرد است و در سال‌های بعد هم این میزان به بیش از 100 درصد خواهد رسید.

میرزابیگی با بیان اینكه افزایش كارانه‌ها به صورت حقوق دولتی نیست بلكه بر اساس خدمت كیفی است، تصریح كرد: میانگین عقب‌ماندگی كارانه‌ها نسبت به 3 سال قبل وضعیت بهتری دارد اما در حال حاضر حدود 6 ماه كارانه‌های پرستاران عقب افتاده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha