معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران جزییات صدور طرح ترافیک جدید را تشریح کرد.

احتمال لغو صدور آرم سالانه طرح ترافیک/ جزییات طرح جدید ترافیکی پایتخت

سلامت نیوز:معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران جزییات صدور طرح ترافیک جدید را تشریح کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،محسن پورسیدآقایی، با اشاره به طرح جدید ترافیکی پایتخت با بیان اینکه در حال انجام مطالعاتی هستیم که شاید مسیر ثبت‌نام طرح سالانه را حذف کنیم، گفت: طرحی آماده کردیم که احتمالا دیگر موضوع ثبت‌نام و فروش سالیانه آرم طرح ترافیک حذف شود و بدین صورت کمک کنیم تا مردم آزادی بیشتری برای ورود به محدوده طرح ترافیک داشته باشند.

وی ادامه داد:‌اینکه طرح تنها به عده‌ای فروخته شود، درست نیست، چراکه در تهران 5 میلیون خودرو وجود دارد که در سال‌های گذشته عملا تنها به 98 هزار خودرو آرم سالیانه فروخته می‌شد و تنها این 98 هزار خودرو شانس ورود به محدوده طرح ترافیک آن هم به صورت سالیانه داشتند و مابقی خودروها محروم از طرح ترافیک بودند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با بیان اینکه درصدد آن هستیم که مردم را از خرید سالیانه آرم ترافیک آزاد کنیم گفت: براساس این طرح همه مردم مجاز هستند که با پرداخت عوارض ورود به محدوده وارد شده و این رانتی که مخصوص 98 هزار خودرو است را حذف خواهیم کرد تا هر خودرویی که مایل به ورود به محدوده طرح ترافیک بود وارد محدوده شود.

پورسیدآقایی با بیان اینکه چه تفکریست که تنها 98 هزار خودرو می‌توانند آن هم برای همه سال وارد محدوده شوند اما مابقی خودروها نه! در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شهروندانی که محل سکونت‌شان در داخل محدوده است، چه کنند؟ گفت: تمهیداتی برای این افراد در نظر گرفته می‌شود تا در ساعتی که به عنوان ساعت مجاز اعلام می‌شود، از محدوده طرح خارج شوند که در این ساعت مشخص دوربین‌ها ورود و خروج آنها را ثبت نمی‌کنند.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران افزود: امیدواریم در سال 97 بتوانیم این طرح جدید را اجرایی کنیم.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha