وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی گفت: 13 نفر در كل كشور بر اثر آنفلوانزای فصلی و نوع آنفلوانزای (H3N2)B‌ فوت كردند كه همه دارای بیماری‌های زمینه‌ای بودند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی گفت: 13 نفر در كل كشور بر اثر آنفلوانزای فصلی و نوع آنفلوانزای  (H3N2)B‌ فوت كردند كه همه دارای بیماری‌های زمینه‌ای بودند. 
سلامت نیوز : دكتر وحید دستجردی با اشاره به این كه هر سال در مواجهه با انواع آنفلوانزا تعدادی مرگ و میر داریم، اظهار داشت: در حال حاضر در مراكزی كه ازدحام جمعیت در آنها زیاد است مثل زندان‌ها، سربازخانه‌ها و مدارس تعدادی از موارد آنفلوانزای نوع  (H1N1)A، نوع (H3N2)B و سایر آنفلوانزاهایی كه از خارج كشور می‌آیند را داریم.
وی افزود: به جهت این كه سال گذشته ما با آنفلوانزای نوع  (H1N1)A  مواجه بودیم كل موارد آنفلوانزا را بررسی و رصد می‌كنیم و تعداد موارد مرگ ناشی از انواع آنفلوانزا گزارش می‌شود.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی به مردم و به خصوص افرادی كه دچار بیماری‌های زمینه‌ای هستند توصیه كرد تا نكات بهداشتی را رعایت كنند و اگر این نكات رعایت شود نشانه‌ای از بستری، درمان و یا حتی مرگ و میر اتفاق نخواهد افتاد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha