مركز كنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات متحده آمریكا در گزارشی اعلام كرد كه از این پس افرادی كه قصد ترك سیگار را دارند، می‌توانند از طریق برنامه‌های اینترنتی و پیامك‌های تلفنی این كار را انجام دهند.

سلامت نیوز :مركز كنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات متحده آمریكا در گزارشی اعلام كرد كه از این پس افرادی كه قصد ترك سیگار را دارند، می‌توانند از طریق برنامه‌های اینترنتی و پیامك‌های تلفنی این كار را انجام دهند.

به گزارش ایسنا، «آماندا گراهام» رییس مركز تحقیقات موسسه «شرودر» در ایالات متحده آمریكا در این باره به خبرگزاری رویترز، گفت: سیگاری‌هایی كه قصد دارند طی 18 ماه اقدام به ترك سیگار كنند، می‌توانند از روش دریافت پیامك‌های آموزشی و برنامه‌های اینترنتی استفاده كنند.

این مقام مسوول در ادامه خاطرنشان كرد: البته باید به این نكته اشاره كنم كه چنین روشی در صورتی جواب مثبت برای فرد سیگاری به همراه دارد كه در طول اجرای این برنامه از استعمال دخانیات و گذراندن وقت با دوستان سیگاری خودداری كند.

به گزارش ایسنا، بر اساس گزارش مركز كنترل و پیشگیری از بیماری‌های ایالات متحده آمریكا از میان افرادی كه برای ترك سیگار از دارو یا مشاوره پزشكی استفاده نكردند، تنها كمتر از پنج درصد موفق به ترك كامل استعمال دخانیات شده‌اند. با این حال، استفاده از روش ترك سیگار الكترونیكی هم به نوبه خود یك راهكار در عصر معاصر محسوب می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha