سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: در حادثه تصادف خودروی تیبا در بزرگراه ارتش، ۴ نفر فوت و ۳سرنشین دیگر به شدت مصدوم شدند.

4 فوتی و 3 مصدوم در حادثه تصادف بزرگراه ارتش

سلامت نیوز: سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: در حادثه تصادف خودروی تیبا در بزرگراه ارتش، ۴ نفر فوت و ۳سرنشین دیگر به شدت مصدوم شدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان گفت: ساعت ۲و  ۲۴دقیقه بامداد امروز حادثه تصادف در مسیر شرق به غرب بزرگراه ارتش ابتدای بزرگراه امام علی (ع) اتفاق افتاد و بعد از اعلام این حادثه به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی،  دو ایستگاه به محل حادثه اعزام شدند.


وی افزود: در این حادثه یک دستگاه خودروی سواری تیبا با ۷ سرنشین به هنگام حرکت به دلیل نامشخصی از مسیر اصلی خود منحرف شده و در حاشیه بزرگراه با پایه‌های یک تیر ادوات ترافیکی به شدت برخورد کرده و در محل متوقف شده است.


سخنگوی سازمان آتش نشانی خاطر نشان کرد: به هنگام رسیدن نیرو‌های آتش نشان به محل حادثه سه سرنشین به خارج از خودرو پرتاب شده و ۴ نفر دیگر در درون اتومبیل محبوس شده بودند که بلافاصله عملیات آغاز و با کمک تجهیزات هیدرولیکی قطعات جدا شده و ۴ سرنشین محبوس خارج شدند.


وی عنوان کرد: ۴ سرنشین خودروی تیبا شامل سه خانم و یک آقا جان خود را در این حادثه از دست دادند  ۳سرنشین دیگر که به شدت مصدوم شده بودند، توسط نیرو‌های اورژانس به مراکزدرمانی اعزام شدند.


لازم به ذکر است میانگین سنی فوت شدگان و مصدومان این حادثه ۲۰ الی ۳۵ سال گزارش شده است.


ملکی اذعان داشت: خودروی متلاشی شده به پارکینگ منتقل شده و علت وقوع این حادثه توسط پلیس راهور در حال بررسی است.


وی در پایان تأکید کرد: به تمامی شهروندان توصیه می‌شود به هنگام رانندگی در شب سرعت مجاز را رعایت و با احتیاط بیشتری رانندگی کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha