دبیر مشاوره علمی اندو دوازدهمین کنگره انجمن دندانپزشکان عمومی ایران گفت: درمان ریشه دندان از آبسه‌های بزرگ، عفونت‌های مزمن و تحمیل درمان های اضافه به بیمار جلوگیری می کند و در حفظ بلندمدت دندان و عملکرد آن بسیار تأثیرگذار است.

حفظ کارایی بلندمدت دندان با علم اندو محقق می شود

سلامت نیوز: دبیر مشاوره علمی اندو دوازدهمین کنگره انجمن دندانپزشکان عمومی ایران گفت: درمان ریشه دندان از آبسه‌های بزرگ، عفونت‌های مزمن و تحمیل درمان های اضافه به بیمار جلوگیری می کند و در حفظ بلندمدت دندان و عملکرد آن بسیار تأثیرگذار است.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، دکتر سمیرا شاه سیاه در آستانه برگزاری دوازدهمین کنگره دندانپزشکان عمومی ایران در ارتباط با درمان ریشه دندان یا اندو گفت: سال ها است که دندانپزشکی به سمتی حرکت کرده که به جای کشیدن دندان به نگهداری آن پرداخته است.


به گزارش انجمن دندانپزشکان عمومی ایران،وی افزود: به علم نگهداری دندان و حفظ ریشه آن اندو می‌گویند و از زمانی که فرد بخواهد در هر رده سنی دندان خود را نگه دارند علم و هنر درمان ریشه به چشم می‌آیند.


دبیر مشاوره علمی دوازدهمین کنگره دندانپزشکان عمومی ایران گفت: درمان ریشه خارج کردن اعصاب دندان و سلول ها و باکتری ها از ریشه است؛ طی سال های مختلف تکنیک های فیزیکی و شیمیایی متفاوتی در این عرصه مورد استفاده قرار گرفته است که هدف همه این روش ها حفظ ریشه دندان به بهترین شکل بوده است.


شاه سیاه ادامه داد: درمان ریشه دندان از آبسه های بزرگ و عفونت های مزمن و عود آن جلوگیری می کند، همچنین از تحمیل درمان های اضافه به بیماری جلوگیری کرده و در حفظ بلندمدت دندان و عملکرد آن بسیار تاثیر گذار است.


وی افزود: دندانپزشکی که از علم روز دنیا بهره مند باشد بهتر می‌تواند خدمات را به بیمار ارائه کند و در واقع با ارائه خدمات مناسب و به روز دنیا عملکرد بلندمدت برای دندان فرد را ضمانت می کند.


دبیر مشاوره علمی اندو دوازدهمین کنگره دندانپزشکان عمومی ایران با بیان این که در دوازدهمین کنگره انجمن دندانپزشکان عمومی ایران جدیدترین دستاوردهای علمی در حوزه دندانپزشکی از جمله مبحث اندو ارائه می شود، گفت: هدف برگزاری این کنگره ارائه تکنیک‌های‌ نوین در حوزه حفظ سلامت دهان و دندان است که این مسئله در حوزه پیشگیری و درمان مؤثر جای دارد.


وی عنوان کرد: در بخش درمان ریشه سعی کرده ایم از جدیدترین دستاوردهای علمی در این زمینه بهره مند شویم و بر همین اساس جدیدترین تکنیک در حوزه آماده سازی کانال ریشه، پروتکل های درمانی، دارویی، فیزیکی و شیمیایی مورد بحث و گفت و گو قرار می گیرد تا بتوانیم عملکرد بلندمدت دندان و حفظ دندان را شاهد باشیم.


شاه سیاه خاطرنشان کرد: در دوازدهمین کنگره دندانپزشکان عمومی ایران علاوه بر ارائه جدیدترین دستاوردهای علمی، سخنرانی های فعال و دو طرفه نیز توسط همکاران انجام خواهد گرفت همچنین همکاران تجربه‌های مطب خود را عنوان کرده و نتیجه این چالش ها ارائه خدمات بهتر و مناسب‌تر به بیماران همچنین انجام هنر نگهداری دندان به نحوه احسن است.


دوازدهمین کنگره علمی سالیانه انجمن دندانپزشکان عمومی از 19 تا 22 دی ماه در برج میلاد تهران برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha